Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

ΜΙΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ή ΤΊ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;

Για αύριο (21/1) έχουν εξαγγελθεί διάφορες δράσεις κατά των νέων προτάσεων νόμων που κατεβάζει η Υπουργός Παιδείας. Επειδή τις δράσεις αυτές τις έχουν εξαγγείλει τα συνδικάτα, καταλαβαίνω ότι πολλοί από τους φίλους μου αυτόματα παίρνετε το μέρος της Κυβέρνησης…
Ας προσπαθήσουμε να είμαστε ψύχραιμοι. Το θέμα αφορά τα παιδιά μας…
Κατ αρχήν έχουμε το πρώτο Φ….ος της πολιτικής της Υπουργού. «Φανφαρονισμός». Χωρίς κανέναν διάλογο. Ούτε με φορείς, ούτε με άλλα κόμματα, ούτε με το ίδιο της το κόμμα. Μόνο με τον Αμερικανό Πρέσβη… μόλις ανέλαβε… την απίθανη δήλωση έκανε… «Ό,τι συζητούσαμε τόσα χρόνια» να τα εφαρμόσει. Όταν το έγραψα, κάποιοι καλοί μου φίλοι με κατηγόρησαν πως είμαι εντελώς προκατειλημμένος. Δεν τους ενόχλησε πως τις αλλαγές στην Εκπαίδευση τις σχεδίαζε με τον εκπρόσωπο ενός άλλου (😉 κράτους (Για μερικούς δεν υπάρχει Αμερικάνικος Ιμπεριαλισμός… Ο Θεός να τους φωτίσει!!!).
Προχώρησε σε μια παρωδία ανάδειξης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων… Θα μου πείτε, αυτό είναι εσωτερικό θέμα δικό σας, των καθηγητών… Όμως δείχνει τον «Φατριασμό», «μα, έγώ είμαι του κόμματος», που έλεγε και ο Παπαγιαννόπουλος στην ταινία. Μια δημοκρατική κατάκτηση δεκαετιών, που βοηθούσε στην εύρυθμη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, καταστράφηκε. Τι και αν το 80% των καθηγητών της γύρισαν την πλάτη; Αρκεί να είναι η φατρία μας καλά.
Προχωράει με μια άλλη λέξη που αρχίζει από Φ και τελειώνει σε ΟΣ… Φανατισμός. Δέχεται το αλάθητο του εαυτού της και ενός στενού επιτελείου. Σημειώστε:
1) Επιβολή της Τράπεζας Θεμάτων στην Πρώτη Λυκείου. Τι σημαίνει αυτό; Δεν θα πάρω άλλο παράδειγμα, παρά την Άλγεβρα της Α΄ Λυκείου. Το γνωστικό αντικείμενο έχει προγραμματισθεί να διδάσκεται 3 ώρες την εβδομάδα, στο οποίο θα διδαχθούν περί τις 10 νέες έννοιες (ορισμοί), περί τις 20 αποδείξεις θεωρημάτων, και 300 ασκήσεις και εφαρμογές που έχει το σχολικό βιβλίο. Αυτή η ύλη σε τόσες ώρες μπορεί να διδαχτεί. Τώρα, με την Τράπεζα Θεμάτων, προστίθενται άλλες 300 ασκήσεις, οι περισσότερες των οποίων δεν έχουν σχέση με αυτές του σχολικού βιβλίου. Μερικές είναι και μακριά από τους παιδαγωγικούς στόχους που έχει θέση το Υπουργείο. Πού θα τις διδαχτούν οι μαθητές; Τους αναγκάζει ή όχι να καταφύγουν στην πάσης φύσεως Παραπαιδεία; (Σημειώνεται πως οι ασκήσεις του βιβλίου δεν περιλαμβάνονται στην Τράπεζα Θεμάτων. Γιατί;)
2) Μια φανατική ιδεοληψία είναι ότι μπαίνουν άχρηστοι στα Πανεπιστήμια. Δλδ. Εάν ένας γράψει κάτω από την βάση και μπει σε μια σχολή στην Ελλάδα είναι άχρηστος, ενώ ο ίδιος μπορεί να γραφτεί σε ένα Πανεπιστήμιο του εξωτερικού και να είναι άριστος (!!!) Π.χ. η ίδια η κυρία υπουργός με το Βιογραφικό που η ίδια δημοσιεύει, φαίνεται πως για να αποφύγει την «Μεταρρύθμιση Αρσένη», το 1998, και να μην δώσει όπως όλα τα Ελληνόπουλα τα 14 μαθήματα στην Β΄ Λυκείου και άλλα τόσα στην Γ΄ με Πανελλήνιες εξετάσεις … πήγε και γράφτηκε κατευθείαν σε ένα Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο … (αυτή είναι η δική της εκδοχή, γιατί κάποια Αριστερά μπλογκ έχουν γράψει πως πήγε στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου που ήταν καθηγητής ο πατέρας της). Τώρα, ρίχνει το μπαλάκι στα Πανεπιστήμια να ορίσουν βάση εισαγωγής και περιορίζει τους υποψηφίους να δηλώσουν μέχρι 15 (!!!!!!) σχολές στο μηχανογραφικό.
3) Φανατικά επιμένει πως πρέπει να εντατικοποιηθεί η διαδικασία στα Πανεπιστήμια και να πετάγονται έξω, ένας αριθμός φοιτητών παράλληλα δε, να αστυνομευθούν οι χώροι των Πανεπιστημίων… χωρίς την σύμφωνη γνώμη των καθηγητών τους.
Όλα αυτά σπρώχνουν προς τον Φασισμό; Προσοχή, όχι σε εκείνο των γραφικών που ονειρεύονται τον Αδόλφο και τον Μπενίτο, αλλά τον πραγματικό, που απαιτεί στρατιωτικοποίηση της εργασίας, της εκπαίδευσης και της κοινωνικής ζωής… αλλοίωση και διάσπαση του κοινωνικού ιστού που σημαίνει φτηνά εργατικά χέρια.