

Το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου "Το Αναπλι" θέλει να ευχαριστήσει όλα τα μέλη που παρεβρέθηκαν στην ετήσια συνέλευση του. Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τον κλάδο μας και ορίστηκαν εκλογές για τις αρχές Φεβρουαρίου. Όσα μέλη θέλουν να δηλώσουν υποψηφιότητα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου. Ελπιζουμε και ευελπιστούμε όλοι μαζί να δώσουμε στο σύλλογο μας την θέση που του αρμόζει. @ Náfplio, Greece