
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σύσσωμη η οικογένεια της Κορωνίδας Κοιλάδας (διοίκηση, προπονητές και παίκτες), απευθύνουν δημόσιο κάλεσμα στήριξης στο φίλαθλο κόσμο της Κοιλαδας και της ευρύτερης Ερμιονίδας, να δώσουν το παρών στο αυριανό ματτς Κυπέλλου με αντίπαλο την ομάδα του "Ναύπλιο 17" που αγωνίζεται φέτος στην Γ Εθνική κατηγορία με μεγαλη επιτυχία.
Όλοι μαζί για να διεκδικήσουμε μια μεγάλη νίκη, μια μεγάλη πρόκριση..!!! ⚽🐬🏆
Αμέσως μετά το ματς, στις 7μ.μ., θα ακολουθήσει η κοπή της πίτας της ομάδας μας στην καφετέρια SUGAR του κ. Δημήτρη Λέκκα.
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ