Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ?

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ  ΣΤΗΝ "http://www.argolikianaptiksi.gr/2016/12/blog-post_6.html"

Δήλωση Αναγνωσταρά για τις Δημοτικές εκλογές: Δηλώνω ΠΑΡΩΝ


"Αν και τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι εκτός Ελλάδος  ποτέ δεν έπαψα να παρακολουθώ τις εξελίξεις και τα τεκταινόμενα στο Ναύπλιο"
Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑΣ ΜΠΑΚΕΤΟΣ ΤΖΑΡΙΜΑΣ
Δηλώνω παρών στα δημοτικά πράγματα είναι η απάντηση του Παναγιώτη Αναγνωσταρά στα φήμες που κυκλοφορούν ότι θα είναι και παλι υποψήφιος Δήμαρχος. Το πλήρες κείμενο της δήλωσης Αναγνωσταρά έχει ως εξής:

Το τελευταίο διάστημα, καλούμαι από πολλούς συνδημότες μας, να απαντήσω στο ερώτημα εάν προτίθεμαι να διεκδικήσω εκ νέου την θέση του Δημάρχου Ναυπλιέων. Αν και τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι εκτός Ελλάδος, ποτέ δεν έπαψα να παρακολουθώ τις εξελίξεις και τα τεκταινόμενα στο Ναύπλιο. Απέφυγα συνειδητά να παρέμβω, μη θέλοντας να θεωρηθεί ότι προσπαθώ να παρεμποδίσω και υποσκάψω το έργο της Δημοτικής Αρχής. Προς όλους όσους θέτουν αυτό το ερώτημα, προς όλους όσους εκλεγμένους Δημοτικούς Συμβούλους, προέδρους κλπ., διαφορετικών δημοτικών παρατάξεων με προτρέπουν να επανέλθω, θεωρώ ότι πρέπει δημόσια να απαντήσω. Και θα απαντήσω έχοντας ως μοναδικό γνώμονα το συμφέρον και μόνο του Δήμου και των Δημοτών μας. Και το τονίζω αυτό, διότι ως γνωστόν και όπως απεδείχθη από την προσωπική μου πορεία τα τελευταία τρία χρόνια, εγώ προσωπικά κανένα οικονομικό όφελος δεν αποκόμισα από την δεκαετή θητεία μου στον Δήμο. Ούτε ποτέ ζήτησα από κανέναν, όπως θα μπορούσα, να εξαργυρώσω την θητεία μου με οποιαδήποτε άλλη δοτή θέση στον κυβερνητικό μηχανισμό. Απαντώ λοιπόν προς όλους όσους συζητούν περί του ονόματος και περί των προθέσεων μου, ότι είμαι εδώ. Δηλώνω παρών στα δημοτικά πράγματα, πιστεύοντας ότι έστω και κατ’ελάχιστον αυτή η δήλωση μου θα ωφελήσει τους συνδημότες μας, κάνοντας κάποιους να αφυπνιστούν και να προσπαθήσουν να δουλέψουν σοβαρά τα επόμενα τρία χρόνια.