Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Μικρές επιχειρήσεις της Αργολίδας εκτοπίζουν εμπορικούς γίγαντες

Αναστάσιος Μαλλιος

... και με όπλο την ποιότητα κατακτούν την αγορά


Κώστας Μαρνέρης
Έρευνα: Κώστας Πρώιμος
Πως θα σας φαινόταν αν σας έλεγαν πως, «κάποιοι επισκέπτονται το Ναύπλιο για να αγοράσουν Τραχανά και Χυλοπίτες»; Και όμως, αυτό συμβαίνει. ΟΑναστάσιος Μάλλιος, του οποίου η επιχείρηση δραστηριοποιείται στο Ναύπλιο από το 1972, είναι διάσημος ανά την Ελλάδα (και όχι μόνον), για τον παραδοσιακό -ατόφιο τραχανά που παρασκευάζει. Το ίδιο και για τις ξεχωριστής γεύσης χυλοπίτες και τα άλλα είδη ζυμαρικών που επίσης παρασκευάζει και διαθέτει στην αγορά, χρησιμοποιώντας γνήσια χωριάτικα αυγά και καθαρό γάλα από μικρούς παραγωγούς της Αργολίδας.

Και αν σας έλεγαν πως οι Ναυπλιώτες της Αθήνας, όταν επιστρέφουν στο κλεινόν Άστυ μετά από ένα Σαββατοκύριακο στ’ Ανάπλι, κουβαλάνε μαζί τους και μερικά κιλά κρέας; Αν δεν το πιστεύετε, σταθείτε έξω από το κρεοπωλείο τής «Φάρμας Μαρνέρη»για να το δείτε «ιδίοις όμασι» Και αναφερόμαστε μόνον στην «Φάρμα Μαρνέρη», από ένα σύνολο 7 παραδοσιακών κρεοπωλείων του Ναυπλίου, γιατί αυτή η επιχείρηση έχει καταφέρει να προσδίδει την μέγιστη προστιθέμενη αξία (με προσωπική δουλειά) στην αλυσίδα παραγωγής, επεξεργασίας και πώλησης ντόπιων κρεάτων, με εγγύηση διατροφής και υγιεινής φροντίδας. 


Γιάννης Αντωνάκος
Έχετε όμως μια ακόμη ευκαιρία, ξεχωριστής γευστικής εμπειρίας, αν καταφέρετε να απελευθερωθείτε από την αποβλακωτική δύναμη των τηλεοπτικών διαφημίσεων. 

Αναζητήστε να δοκιμάσετε το γάλα «Μοριάς» και τα άλλα ξεχωριστά γαλακτοκομικά προϊόντα, που παράγει και διαθέτει σε 500 σημεία πώλησης της Πελοποννήσου, ο συνεταιρισμός των 7 φίλων αγελαδοτρόφων από το Άργος. Η ποιότητα των προϊόντων είναι τέτοια που, έχουν ήδη κατακτήσει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς και ετοιμάζονται για την τελική προσπάθεια, «με στόχο, θα στείλει τις πολυεθνικές στην δεύτερη θέση».
Κοινός παρανομαστής των τριών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που αναφέραμε, είναιη αδιαπραγμάτευτη εμμονή τους στον έλεγχο ποιότητας που γίνεται σε όλες τις φάσης παραγωγής.
«Τα Τοπικά Προϊόντα είναι καλύτερα και πιο υγιεινά» μας λένε. «Γι’ αυτό και οι καταναλωτές, με τους οποίους κτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, μας προτιμούν όλο και περισσότερο».



Στην «Ενημέρωση Πελοποννήσου» που κυκλοφορεί από χθες (μέχρι και αύριο στα περίπτερα), μπορείτε να διαβάσετε απόψεις των δικών μας βιοτεχνών. Των μικρών που, μόνοι και αβοήθητοι από την πολιτεία, στηρίζουν το εισόδημα της Αργολίδας και της Πελοποννήσου, παρεμποδίζοντας την εξαγωγή των πολύτιμων και λιγοστών ευρώ μας, στην Ολλανδία, στην Γερμανία, στο Βέλγιο και όπου αλλού εδρεύουν οι πολυεθνικοί  γίγαντες που, οι πολιτικές των κυβερνήσεων της τελευταίας τριακονταετίας, επέτρεψαν να κυριαρχήσουν στην αγορά των τροφίμων.
http://enimerosipeloponnisou.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7.html#more