Επιστολή στο blog
Kύριε Τσέλο,
Αντιλαμβανόμαστε το κίνητρο του κ. Αμπελά προκειμένου να πράξει το ιστορικό ανοσιούργημα, διότι η φιλαργυρία δεν αφήνει περιθώρια ορθής σκέψεις, ακόμα και σε αυτούς που φαινομενικά την αφορίζουν, ως βαρύτατη και ασυγχώρητη αμαρτία, απόρροια αυτής, η προδοσία του Ιούδα, ο οποίος παρά την μετάνοια του δεν έτυχε της μεγαλοθυμίας Του.
Κύριε Τσέλο, σε θυμόμαστε ως δημοτικό σύμβουλο και την διαφωνία σου που ακολούθησε μια αξιοπρεπή παραίτηση, την οποία επαινέσαμε δημοσίως και εξ αυτού και μόνο σήμερα δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε, ότι σας άσκησε τέτοια επιρροή ο αποκαλούμενος Ρασπούτιν, ώστε να επιτελέσετε ένα έργο, που δεν άφησε κανέναν άνθρωπο ασυγκίνητο και που μας θύμησες τον Κίμωνα τον Αθηναίο, που για να τον συζητούν, έκοψε την ουρά του σκύλου του!!
ΚύριεΤσέλο, μας είναι αδιανόητο ότι κάτι που εσείς καταστρέψατε δεν μπορείτε να το επανορθώσετε, γιατί αυτοί που κάποτε το δημιούργησαν, είχαν λιγότερα τεχνικά μέσα και απείρως λιγότερες αρχιτεκτονικές γνώσεις.
Αντιλαμβανόμαστε το κίνητρο του κ. Αμπελά προκειμένου να πράξει το ιστορικό ανοσιούργημα, διότι η φιλαργυρία δεν αφήνει περιθώρια ορθής σκέψεις, ακόμα και σε αυτούς που φαινομενικά την αφορίζουν, ως βαρύτατη και ασυγχώρητη αμαρτία, απόρροια αυτής, η προδοσία του Ιούδα, ο οποίος παρά την μετάνοια του δεν έτυχε της μεγαλοθυμίας Του.
Κύριε Τσέλο, σε θυμόμαστε ως δημοτικό σύμβουλο και την διαφωνία σου που ακολούθησε μια αξιοπρεπή παραίτηση, την οποία επαινέσαμε δημοσίως και εξ αυτού και μόνο σήμερα δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε, ότι σας άσκησε τέτοια επιρροή ο αποκαλούμενος Ρασπούτιν, ώστε να επιτελέσετε ένα έργο, που δεν άφησε κανέναν άνθρωπο ασυγκίνητο και που μας θύμησες τον Κίμωνα τον Αθηναίο, που για να τον συζητούν, έκοψε την ουρά του σκύλου του!!
ΚύριεΤσέλο, μας είναι αδιανόητο ότι κάτι που εσείς καταστρέψατε δεν μπορείτε να το επανορθώσετε, γιατί αυτοί που κάποτε το δημιούργησαν, είχαν λιγότερα τεχνικά μέσα και απείρως λιγότερες αρχιτεκτονικές γνώσεις.
ΚύριεΤσέλο, όσο ποίο σύντομα επανορθώσετε το λάθος σας, λιγότεροι άνθρωποι θα σας
οικτίρουν!!!
Γεώργιος
Νοταράς
http://stamdamd.blogspot.gr/2012/09/blog-post_6677.html