Τις τελευταίες μέρες παρακολουθούμε σειρά δημοσιευμάτων σε εφημερίδες και εκπαιδευτικά ιστολόγια σχετικά με την πρόθεση του υπουργείου να εισαγάγει προς ψήφιση μέσα στον Απρίλιο σχέδιο νόμου, στο οποίο θα περιλαμβάνονται σοβαρότατα ζητήματα, όπως αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού.
Η υλοποίηση μιας τέτοιας πρόθεσης - τη στιγμή που όλοι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους λόγω πανδημίας - εμποδίζει τον ουσιαστικό διάλογο και συνιστά βαθιά προσβολή στο συνδικαλιστικό κίνημα, αφού τα συλλογικά όργανα του κλάδου δεν είναι δυνατό να συνεδριάσουν ώστε να αποτιμήσουν το περιεχόμενο του προς εισαγωγή σχεδίου νόμου.
• Το Υπουργείο οφείλει να διαψεύσει άμεσα τις παραπάνω διαρροές περί επικείμενης κατάθεσης του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία.
• Τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ πρέπει να τοποθετηθούν άμεσα ενάντια στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.
• Το υπουργείο έχει χρέος να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης του δημόσιου σχολείου, να παράσχει τον απαραίτητο τεχνικό εξοπλισμό σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και να διασφαλίσει, με αποκλειστικά κρατική ευθύνη, ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής στην “εκπαιδευτική διαδικασία” αυτό το διάστημα.
Από το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας.
Η υλοποίηση μιας τέτοιας πρόθεσης - τη στιγμή που όλοι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους λόγω πανδημίας - εμποδίζει τον ουσιαστικό διάλογο και συνιστά βαθιά προσβολή στο συνδικαλιστικό κίνημα, αφού τα συλλογικά όργανα του κλάδου δεν είναι δυνατό να συνεδριάσουν ώστε να αποτιμήσουν το περιεχόμενο του προς εισαγωγή σχεδίου νόμου.
• Το Υπουργείο οφείλει να διαψεύσει άμεσα τις παραπάνω διαρροές περί επικείμενης κατάθεσης του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία.
• Τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ πρέπει να τοποθετηθούν άμεσα ενάντια στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.
• Το υπουργείο έχει χρέος να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης του δημόσιου σχολείου, να παράσχει τον απαραίτητο τεχνικό εξοπλισμό σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και να διασφαλίσει, με αποκλειστικά κρατική ευθύνη, ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής στην “εκπαιδευτική διαδικασία” αυτό το διάστημα.
Από το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας.