Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017
Κυριακή 27 Αυγούστου 2017
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΜΑΣ !
ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΣΟΦΙΚΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ. ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΝΤΡΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΥΤΑΙΝΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ...
Πυροσβέστες Αργους
Σάββατο 26 Αυγούστου 2017
Η ΝΕΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΡΓΕΙΑΚΟΥ
O Παναργειακος Α.Π.Ο. ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Θοδωρή Πουτση που επιστρέφει ξανά στην ομάδα Είναι γεννημένος 3/11/1992 αγωνίζεται στην θέση του μεσοεπιθετικου.Τον καλοσοριζουμε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε υγειά και επιτυχίες . Στην φώτο ο παίκτης με τον πρόεδρο Κωστα Κιμουλιατη
Το ιστιοφόρο της οργής στην Aργολίδα
Αντιμνημονιακό πανό στο κατάρτι κατά των Γερμανών
To γύρο της Ελλάδας σε τουριστικές περιοχές κάνει αυτό το μικρό ιστιοφόρο με το αντιμνημονιακό πανό στο κατάρτι του.
Ο ιδιοκτήτης έχει γράψει το αντιμνημονιακό κείμενο με τις απόψεις του και ζητάει να δικαστούν όσοι έβαλαν την Ελλάδα στα μνημόνια.
Εντοπίσαμε το μικτό ιστιοφόρο να έχει δέσει σε κεντρικό σημείο στο λιμάνι της Αρχαίας Επιδαύρου.
Το τεράστιο πανό γράφει:
Γερμαναράδες κάτω τα χέρια από την Αφροδίτη…
Το 24% ΦΠΑ είναι ληστεία…
Μονοψήφιο ΦΠΑ για να πάει η Ελλάδα μας μπροστά
ΚΑΜΕΡΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΜΕΡΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ. ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ.
Καθαρίζονται και τα οικόπεδα από το Δήμο.
Δημήτριος Σφυρής
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΡΓΟΥΣ
Τα μαθήματα στο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΡΓΟΥΣ,αρχίζουν την Παρασκευή 1η Σεπτεμβρίου. Σας περιμένουμε, παλιούς και νέους φίλους, για να δημιουργήσουμε έργα Τέχνης με φαντασία και χρώματα! Πληροφορίες στην Σχολή μας, Ινάχου 127 στο Άργος και στα τηλέφωνα : 2751024173 και 6942452570.
300.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έρχονται από Γερμανία στην Ελλάδα – Τους «γυρίζουν» τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «diesel ευκαιρίες»
Πρέπει να είμαστε πολύ μ.....ς τελικά
Η πανευρωπαϊκή τάση ενάντια των παλιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων , έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους Γερμανούς εμπόρων, οι οποίοι αδυνατούν να διαθέσουν στην αγορά
τους, σχεδόν 300.000 diesel μεταχειρισμένα.
Σύμφωνα με την αντίστοιχη Ένωση Εμπόρων Αυτοκινήτων της Γερμανίας, τα αυτοκίνητα αυτά δεν μπορούν να διατεθούν λόγω της έντονης αβεβαιότητας που υπάρχει, για το τι θα πράξουν τα κρατίδια της Γερμανίας με τα παλιά diesel αυτοκίνητα. Ηδη Μόναχο και Στουτγάρδη ανακοίνωσαν σκληρά αντίμετρα (έως και πλήρη απαγόρευση) για τη χρήση παλιών diesel και έπεται συνέχεια και από άλλες πόλεις. Και όλα αυτά λόγω της πολύ αυξημένων εκπομπών διοξειδίου του αζώτου, στο περιβάλλον.
Τα αδιάθετα αυτοκίνητα είναι EURO5 και πίσω (μοντέλα περίπου από τα μέσα του 2015 και πριν) και η ζημιά που κινδυνεύουν να υποστούν οι έμποροι υπολογίζεται πάνω από τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πανικόβλητοι λοιπόν ήδη έχουν απευθυνθεί σε άλλους εμπόρους εκτός Γερμανίας, σε χώρες που δεν ισχύουν οι αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως την Αλβανία, την Σερβίας, την Ρωσία, χώρες της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, αλλά και την Ελλάδα, μερίδα εμπόρων της οποία, έχουν βρει τους τρόπους να «ξεγελάνε» τους νόμους με την απόλυτη ανοχή των εμπλεκομένων υπουργείων και γενικότερα του Κράτους που δεν πραγματοποιεί κανέναν έλεγχο. Επίσης στην Ελλάδα επιτρέπεται η ταξινόμηση των μεταχειρισμένων EURO5 αυτοκινήτων.
Όπως έχουμε ξαναγράψει, η Ελλάδα είναι ο σημαντικότερός τους πελάτης, αφού με ιδιαίτερα προθυμία απορροφά τα μεταχειρισμένα τους, τα οποία αφού τα γυαλίσουν, γυρίζουν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «diesel ευκαιρίες» στους ανυποψίαστους τους πελάτες. Μάλιστα στην Ελλάδα έχουν χαμηλότερο κόστος στα μεταφορικά, ενώ όσο περισσότερα χιλιόμετρα υπάρχουν στο κοντέρ, τόσο καλύτερα, αφού οι εδώ έμποροι παίρνουν χαμηλότερες τιμές…
Να τονίσουμε εδώ το εξής: Την παραπάνω πρακτική την εφαρμόζουν κάποιοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και όχι όλοι. Το σίγουρο είναι ότι εκτός του Κράτους και τους ελέγχους που πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, μόνο οι ίδιοι οι έμποροι μπορούν να προστατέψουν τον κλάδο τους και τις δουλειές τους, από τους κακούς συναδέλφους τους…
Το θέμα είναι ότι πάλι, θύμα των παραπάνω πρακτικών θα πέσει ο Έλληνας, ο οποίος αναζητά ένα μικρό και φθηνό diesel αυτοκίνητο, το οποίο τα επόμενα χρόνια θα πληρώσει διπλά απ’ότι να το έπαιρνε σαν καινούργιο, σε ζημιές αλλά και στα diesel-χαράτσια που έρχονται…
Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε και το έγκυρο automotive news
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)