Δευτέρα 20 Ιουλίου 2020

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Κ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ


Ανακοίνωση της σελί
δας Κάθε Μέρα Δήμος Ναυπλιέων:

Υιοθεσίες, εμβολιασμοί, αποπαρασιτώσεις, στειρώσεις, σημάνσεις και ότι χρειάζεται για τους τετράποδους φίλους μας.

Βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να απευθύνουμε τις παρακάτω γραμμές με κάθε διάθεση συνεργασίας.

"Κύριε Κυριακού, καλό θα ήταν να αναφέρετε ποιός υπάλληλος του δήμου παρέπεμψε ιδιώτη ή άλλον σε εσάς για θέμα που αφορά αδέσποτα. Επίσης και το τηλέφωνο που κάλεσαν και έδωσε αυτή την απάντηση. Διαφορετικά θα θεωρήσουμε ότι απλώς συνεχίζεται τη γνωστή δυσφημιστική προς το δήμο και όσους συνεργάζονται με αυτόν (πάντα άνευ αποδείξεων) ρητορική σας. Ρητορική την οποία θα πρέπει να σταματήσετε άμεσα διότι καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα".


H απάντηση του Στέλιου Κυριάκου:

Καταρχάς χαίρομαι που μου δίνετε την ευκαιρία να σας απευθύνω τον λόγο και που δηλώνετε διάθεση συνεργασίας. Μέχρι πριν λίγες μέρες ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος σας Λέτζος Παναγιώτης, εκτός από τις λάσπες και τα ψεύδη που εξαπέλυε εναντίον μου, απειλούσε δημόσια ότι ''δεν θα με αφήσει να κυκλοφορώ αδέσποτος''.

Τη δική μου διάθεση συνεργασίας μαζί σας την έδειξα στειρώνοντας, εμβολιάζοντας, θεραπεύοντας και φιλοξενώντας αδέσποτα του δήμου μας χωρίς να επιβαρύνω ούτε με ένα ευρώ τον προϋπολογισμό του δήμου μας. Κτηνίατροι, μεταφορικά μέσα, χώροι φιλοξενίας αλλά και προσωπικό είναι όλα πληρωμένα από εμένα και τους εθελοντές που με πιστεύουν και με ακολουθούν. Δεν περίμενα να αναγνωρίσετε την προσφορά μου γιατί δεν αναφέρεται πουθενά το όνομά σας ως ''ευεργέτης''. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν περίμενα να είστε και η μοναδική τροχοπέδη σε όλο αυτό τον αγώνα που δίνουμε, για περισσότερα από δεκαπέντε χρόνια, οι εθελοντές και εγώ προσωπικά για τον περιορισμό των αδέσποτων στο δήμο μας.

Ρωτώντας εμένα, ''Κύριε Κυριακού, καλό θα ήταν να αναφέρετε ποιός υπάλληλος του δήμου παρέπεμψε ιδιώτη ή άλλον σε εσάς για θέμα που αφορά αδέσποτα'' , μου γεννάται το ερώτημα γιατί δεν ρωτάτε τους άμεσους συνεργάτες σας; Καταλαβαίνω λοιπόν την δυσκολία που έχετε να συνεννοηθείτε ακόμη και εσείς μαζί τους και θα απαντήσω στο ερώτημα σας για να σας διευκολύνω.

α)Πριν από δέκα μέρες περίπου, δαγκώθηκε αρκετά άσχημα μια κυρία (έχω τα στοιχεία της στη διάθεσή σας) στην Αγία Τριάδα Ναυπλίου. Ο κύριος Καλογερόπουλος Γιάννης (ζήτησα την άδειά του για να αναφέρω το όνομά του) είχε μιλήσει πολλές φορές με τον αντιδήμαρχο Λέτζο Παναγιώτη για την επικινδυνότητα των ζώων και ο αντιδήμαρχος του είπε ''να πάρεις τον Στέλιο να έρθει να τα μαζέψει''. 

Πράγματι λοιπόν πήρε τον Στέλιο και πήγε και τα μάζεψε για την ασφάλεια όλων.

β)Πριν από ένα μήνα περίπου κάλεσε η κυρία Γιούλα Σμυρλή για εννέα κουτάβια στην Άρια και ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος Παναγιώτης Λέτζος της είπε να τα πάρει ο Στέλιος. Όταν δε η κυρία Σμυρλή του απάντησε ότι ο Στέλιος έχει διακόσια , ο αντιδήμαρχος της είπε με θράσος ''να πάρει ο Στέλιος και αυτα κι να τα κάνει διακόσια εννέα''.

γ)Όσον αφορά την κυρία Elisa Tombazis που βρήκε τρία κουταβάκια και ζήτησε βοήθεια από τον δήμο, δε νομίζω ότι χρειάζεστε κάποια διευκρίνιση γιατί δημοσίευσε μόνη της την εμπειρία που είχε από τους συνεργάτες σας και που της πρότειναν πάλι εμένα. Εννοείται φυσικά ότι εγώ έχω και αυτά τα κουτάβια.

δ)Και τέλος όταν έπεσαν οι φόλες στις δημοτικές αποθήκες του Κανελόπουλου (μέσα ή έξω θα αποφανθεί η δικαιοσύνη) εσείς δήμαρχε δεν ζητήσατε από τον Σωκράτη να ανοίξει τις πόρτες από τα κλουβιά που εσείς ο ίδιος είχατε φτιάξει για να φιλοξενηθούν κάποια σκυλιά που είχαν περισυλλεγεί για να μην κινδυνεύουν δημότες; Όταν ο Σωκράτης αρνήθηκε να βγάλει τα σκυλιά γιατί ο χώρος έξω ήταν γεμάτος φόλες και θα πέθαιναν και αυτά, εσείς ο ίδιος δεν του είπατε να τα πάρει ο Στέλιος; Εσείς δήμαρχε δεν με πήρατε τηλέφωνο και μου ζητήσατε να πάρω όλα τα σκυλιά από εκεί λες και ήταν δικά μου ή τα έφερα από το σπίτι μου; Θυμάστε που ζήτησα εισαγγελική παρέμβαση για να μου δώσετε λίγο χρόνο ώστε να φτιάξω χώρο για να φιλοξενήσω και αυτά; Μέχρι και σήμερα φιλοξενούνται στο χώρο μου.

Έχω στη διάθεσή σας πολλά περιστατικά ακόμα αλλά αυτά νομίζω ότι είναι αρκετά και αδιάσειστα ώστε να καταρρίψω τον ισχυρισμό σας ''ότι απλώς συνεχίζεται τη γνωστή δυσφημιστική προς το δήμο και όσους συνεργάζονται με αυτόν (πάντα άνευ αποδείξεων) ρητορική σας''.

Δράττομαι της ευκαιρίας να σας δηλώσω την ειλικρινή διάθεσή μου για συνεργασία σε αυτόν τον χώρο που έχω προσφέρει και συνεχίζω να προσφέρω όλα αυτά τα χρόνια. Το τηλέφωνό μου δεν ήταν και δεν είναι ποτέ κλειστό για όποια βοήθεια χρειαστήκατε.

Παραμένω υπηρέτης των ζώων και ανοικτός σε οποιαδήποτε πρόταση θα έχει στόχο την ευζωία των ζώων αλλά και την ασφάλεια των δημοτών από αυτά. Ελπίζω να σας έβγαλα από την δύσκολη θέση και να βρείτε το θάρρος να υπογράψετε το κείμενο στην ανάρτησή σας...