Ο εργολάβος δεν έχει κανένα απολύτως δικαιωμα να είναι εκεί και να εγκληματεί
Η σύμβαση έχει λήξει
Χθες το Λιμεναρχείο μας απάντησε στην καταγγελία μας ότι είναι αναρμόδιο!!!
Απλό ερώτημα :Αν έπαιρνα εγώ έναν γερανό και έριχνα κοτρώνες στο λιμάνι θα με είχαν συλλάβει ή ου;