
Από τον προσωπικό του λογαριασμό στο fb o Δ.Κωστούρος παροτρύνει τους συνδημότες να αποφύγουν διαδρομές, που τείνουν να γίνουν το πιο πολυσύχναστο σημείο της πόλης.
Συγκεκριμένα γράφει :
"Ανακαλύψτε καινούργιες διαδρομές.
Πιο μοναχικές.
Διαδρομές οι οποίες θα σας δώσουν την εκτόνωση και την αλλαγή της διάθεσης που θέλετε και δεν θα σας φέρουν σε επαφή με κόσμο."
Πιο μοναχικές.
Διαδρομές οι οποίες θα σας δώσουν την εκτόνωση και την αλλαγή της διάθεσης που θέλετε και δεν θα σας φέρουν σε επαφή με κόσμο."
Και γίνεται πιο συγκεκριμένος για ποια διαδρομή να αποφύγουμε :
"Αναφέρομαι στην διαδρομή Αρβανιτιά - Καραθώνα που τείνει να γίνει το πιο πολυσύχναστο σημείο της πόλης.
Ανακαλύψτε καινούργιες παραλίες. Πιο μοναχικές. Αναφέρομαι στην παραλία της Αρβανιτιάς και στην παραλία της Καραθώνας.
Μη θεωρεί κανείς τυχαίο ότι ο πρωθυπουργός με εντολή του ζήτησε να κλείσουν οι παραλίες.
Μένουμε συγκεντρωμένοι στις υποδείξεις για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού."
Μένουμε συγκεντρωμένοι στις υποδείξεις για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού."
Επίσης με νέα ανάρτηση συνεχίζει:
"Καμία δραστηριότητα επαγγελματική οικογενειακή η άλλη δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να είναι πιο σημαντική από την τήρηση των κανόνων που ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας έχει δώσει.
Είναι η κατάλληλη εποχή για να προσέχουμε κάθε μας κίνηση και κάθε μας επαφή.
Προστατεύουμε τον εαυτό μας , προστατεύουμε τους δικούς μας ανθρώπους , προστατεύουμε τους συνανθρώπους μας."