Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

ΧΕΙΒΙΔΟΠΟΥΛΟΣ - Βλέπω ανησυχεί ο Δήμαρχος και οι υποτακτικοί του


Βλέπω ανησυχεί ο Δήμαρχος και οι υποτακτικοί του, σχετικά με το πότε επέστρεψα στις αρμοδιότητες της εργασίας μου. Εννοείται ότι δεν χρωστάω εξηγήσεις ούτε σε αυτόν, ούτε στους μόνιμους σχολιαστές - λασπολόγους των φαντασιόπληκτων αναρτήσεών του. Οι λόγοι οποιασδήποτε πιθανής απουσίας μου από την εργασία μου αφορούν μόνο την Περιφερειακή Αρχή, την οποία υπηρετώ. 
Ας μας πει καλύτερα ο ίδιος αν παρέχει ή παρείχε "υψηλή κάλυψη" σε εργαζόμενους - φαντάσματα πολλών ετών στο Δήμο Άργους - Μυκηνών και να μην κουνάει το δάχτυλο σε άλλους. 
Επειδή όμως θα τον φάει η περιέργεια, τον πληροφορώ ότι χθες ήμουν παρών στην εργασία μου και αν ποτέ χρειαστεί να λείψω, θα είναι για κάποιον σοβαρό λόγο και όχι για αναψυχή σε κάποιο ρομαντικό σοκάκι της Μυκόνου, της Σαντορίνης, του Μιλάνου…


Tassos Cheividopoulos