Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

"ο Δήμος Άργους-Μυκηνών να πρωτοστατεί παντού"

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται

Ρέσκος Παναγιώτης-Μάριος 
Όραμά μου ο Δήμος Άργους-Μυκηνών να πρωτοστατεί παντού.
Έχω στην καρδιά μου αυτόν τον τόπο, που γενν
ήθηκα, μεγάλωσα, επέλεξα να δημιουργήσω την οικογένειά μου και σήμερα ανατρέφω τα παιδιά μου. Στα 44 συναπτά έτη ζωής σ’αυτό το προικισμένο μέρος, με εφόδια τις γνώσεις και την επαγγελματική μου εμπειρία. Με θεμέλιο την πλούσια ιστορία και γη του Δήμου μας, τις μεγάλες ευκαιρίες και δυνατότητές του, αυτή είναι η στιγμή για μένα να προσφέρω στον τόπο μου. Είμαι έτοιμος να ενώσω τις δυνάμεις μου, από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, με τον δήμαρχο Δημήτρη Καμπόσο για τον Δήμο Άργους-Μυκηνών για την επόμενη μέρα.

Ποιος είμαι...
Ονομάζομαι Ρέσκος Παναγιώτης-Μάριος, κατάγομαι από το Κουτσοπόδι.Βρίσκομαι στο πλευρό των αγροτών του δήμου μας τα τελευταία 20 χρόνια, από τη θέση που κατέχω στον αγροτικό συνεταιρισμό Κουτσοποδίου. Επιχειρηματικά δραστηριοποιούμαι στην παραγωγική οικογενειακή επιχείρηση πλαστικών και ειδών συσκευασίας Αir-Plast, η οποία εδρεύει στο Δήμο μας.
Επίσης, έχω διατελέσει πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας του χωριού μου επί 8 συναπτά έτη και συνεχίζω να προσφέρω.Αυτή τη στιγμή είμαι γενικός γραμματέας της Ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Αργολίδας με αρμοδιότητα τους νέους μας, τις αναπτυξιακές ηλικίες, τις ακαδημίες και τις μεικτές ομάδες.
Είμαι υποψήφιος γιατί...
Όραμά μου ο Δήμος μας να διεκδικεί και να πρωταγωνιστεί παντού. Σε έναν από τους μεγαλύτερους σε έκταση Δήμους της Πελοποννήσου, οι γνώσεις μου πάνω στον πρωτογενή τομέα παραγωγής μπορούν να φανούν παραπάνω από χρήσιμες, για τον δήμο και τους αγρότες μας.
Η τουριστική ανάπτυξη του παραλιακού μας τμήματος, η ανάδειξη ιστορικών και αρχαιολογικών μνημείων της ευρύτερης περιοχής του δήμου, η αξιοποίηση περαιτέρω των αθλητικών εγκαταστάσεων, σε συνδυασμό με την κατασκευή νέων, δίνοντας υπεραξία στους συλλόγους που τα χρησιμοποιούν, η αναγκαιότητα δημιουργίας χώρων πρασίνου και παιδικών χαρών καθώς και η βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας, είναι από τους βασικούς λόγους που με έκαναν να πάρω την απόφαση καθόδου στις δημοτικές εκλογές.
Συστρατεύομαι λοιπόν, με τον Δήμαρχο Δημήτρη Καμπόσο και δηλώνω παρών από τη θέση του υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου. Ο Δημήτρης Καμπόσος έχει αποδείξει σε όλη τη διάρκεια της θητείας του, πως αγωνίζεται ανιδιοτελώς για το καλό του τόπου.Μεγάλα έργα, κοινωνική ευημερία και ανάπτυξη είναι λίγα από αυτά που κατόρθωσε να δώσει στους δημότες.Όταν κάποιοι μας είχαν ξεγραμμένους ο Καμπόσος δεν σταμάτησε να εργάζεται με πάθος για το δήμο μας και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.Ανάπλαση του ιστορικού κέντρου του Άργους, δημιουργία αίθουσας τέχνης και πολιτισμού Μέγας Αλέξανδρος, κατασκευή δύο σχολικών μονάδων, Ινάχου και Κουτσοποδίου, εν καιρώ κρίσης, λύση στο πρόβλημα των σκουπιδιών, κατασκευή δημοτικού κολυμβητηρίου, επέκταση σχεδίου πόλεως νοτίου τμήματος, το όνειρο του θεματικού μυθολογικού πάρκου που θα μας δώσει πολλές θέσεις εργασίας.
Για αυτά και για άλλα πολλά θα αγωνιστώ στο πλευρό του Δημάρχου Δημήτρη Καμπόσου.
Ρέσκος Παναγιώτης-Μάριος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό "Αλλαγή Πορείας"