Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Δήλωση του Γιώργου Πανοβράκου

Με δήλωσή του, o επικεφαλής του συνδυασμού “Νέα Αρχή” Άργους – Μυκηνών και υποψήφιος δήμαρχος Γιώργος Πανοβράκος ανα
φέρεται στο περιστατικό που είχε το απόγευμα της Κυριακής με την υγεία του (στομαχική διαταραχή) και είχε ως αποτέλεσμα την ολιγόωρη παραμονή του στο Νοσοκομείο Ναυπλίου.

Ευχαριστεί όσους ενδιαφέρθηκαν και δηλώνει ότι συνεχίζεται κανονικά ο προεκλογικός αγώνας. Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στα κακόβουλα και αήθη σχόλια που έγιναν από κάποιους…

Η περιπέτεια της υγείας του επικεφαλής δεν επηρέασε φυσικά την κατάθεση του ψηφοδελτίου που έγινε αργά το βράδυ της Κυριακής και περιλαμβάνει 62 υποψήφιους, τον ανώτατο αριθμό που επιτρέπει ο εκλογικός νόμος για το Δήμο Άργους – Μυκηνών.

O κ. Πανοβράκος αναφέρει:

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ενδιαφέρθηκαν ειλικρινά και άδολα για την κατάσταση της υγείας μου.

Ένα επίσης μεγάλο ευχαριστώ στη σύζυγό μου και τα παιδιά μου που είναι σε όλα δίπλα μου.

Λυπάμαι και θλίβομαι πραγματικά για τα κακόβουλα, μικροπρεπή, ειρωνικά και αήθη σχόλια που αφορούν στην κατάσταση της υγείας μου.

Σήμερα το απόγευμα διεκομίσθην στο Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου λόγω στομαχικής διαταραχής.

Αναμφίβολα αυτό το περιστατικό δεν μου στερεί ούτε την ενέργεια για τον προεκλογικό αγώνα ούτε τη διάθεση να προσφέρω στον τόπο και στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά.

Σύντομα θα μοιραστούμε μαζί σας το πλήρες ψηφοδέλτιό μας.

Υποψήφιος δήμαρχος Άργους-Μυκηνών 
Γιώργος Πανοβράκος