Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ Ο "ΤΖΑΚ" ΤΟΥ ΠΑΝΑΡΓΕΙΑΚΟΥ

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κοντινό πλάνοΗ εικόνα ίσως περιέχει: 11 άτομα, υπαίθριες δραστηριότητες
Ονομάζομαι Ιάκωβος Παπαδόπουλος, γεννήθηκα στην #Έδεσσα 7 Σεπτεμβρίου 1965.
Ολοκλήρωσα την Ά/θμια και ΄Β/θμια εκπαίδευση στην Έδεσσα. Σπούδασα #ΤΕΦΑΑ στην #Θεσσαλονίκη και είμαι #γυμναστής στην Ά/θμια εκπαίδευση.
Είμαι παντρεμένος με την Μάγδα Ταρπάνη και έχω ένα γιο, φοιτητή της Νομικής Κομοτηνής.
Ο κόσμος της Έδεσσας, όπως και ο φίλαθλος κόσμος της Ελλάδας με γνωρίζει ως #ποδοσφαιριστή του #Εδεσσαϊκού, όπου έπαιξα μπάλα πάνω από δέκα χρόνια, στη ΄Β Εθνική και Ά Εθνική. Έπαιξα στον Παναργειακό τέσσερα χρόνια και έχω 34 συμμετοχές σε εθνικές ομάδες.
Για όλους τους φιλάθλους είμαι ο #Τζακ.
Έτσι με αποκαλούσαν και ως προπονητή οι ποδοσφαιριστές μου, στον Εδεσσαϊκό και σε πολλές ομάδες του Νομού μας.
Είμαι υποψήφιος δημοτικός #σύμβουλος στο συνδυασμό «Κοινωνία σε Κίνηση» με επικεφαλή τον Γιάννη Τσεπκεντζή, επειδή επιθυμώ να αξιοποιήσω όλη την εμπειρία που αποκόμισα από την ενασχόλησή μου με τον #αθλητισμό, για να συμβάλλω στην #ανάπτυξή του στην Έδεσσα.
Στη διάρκεια της καριέρας μου εισέπραξα μεγάλη εκτίμηση και #αγάπη, τώρα επιχειρώ να την ανταποδώσω, εφόσον εκλεγώ, δουλεύοντας για την πόλη μου.

Iakovos Papadopoulos