Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Απλά, εύκολα, καινοτόμα πράγματα χωρίς μεγάλο κόστος. Πρόταση της Μαριλένας Πουρούλα

Της Μαριλένας Πουρούλα, υποψήφιας δημοτικής συμβούλου
  
ΑΠΛΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ !

Λύσεις απλές δοκιμασμένες σε δήμους πρότυπα στο εξωτερικό και στην Ελλάδα που θα συνδράμουν να γίνει και ο δήμος μου πρωτότυπος κάτι που είναι δικό μου όνειρο και θα παλέψω με όλες τις δυνάμεις μου για αυτό !

Ονομάζομαι Πουρούλα Μαριλένα , είμαι μαία και υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδυασμό του κ. Αναγνωσταρά. Θέλω να προσφέρω έμπρακτα μία καινοτόμος ιδέα στο τόπο μου, που πιστεύω ότι έχει ανάγκη. Να δημιουργηθεί ένα κέντρο προετοιμασίας γονέων που θα προσφέρει:

· ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
· ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ

· ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΩΔΥΝΟΥ ΤΟΚΕΤΟΥ
· ΜΗΤΡΙΚΟ ΘΗΛΑΣΜΟ

· ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟΥ

· ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

· ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

· ΕΠΙΒΛΕΨΗ

· ΦΡΟΝΤΙΔΑ

· ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

· ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Οι μαίες και οι μαιευτές είναι οι φύλακες - άγγελοι για την νέα μητέρα και το μωρό. Ο ερχομός ενός παιδιού είναι ένα σημαντικό κοινωνικό και συναισθηματικό γεγονός όχι μόνο για την μητέρα και την οικογένεια αλλά και για ολόκληρη την κοινωνία. Ο συνδυασμός μας, Πρωτεύουσα Ξανά , με υποψήφιο δήμαρχο τον κ. Αναγνωσταρά έχει εντάξει στο πρόγραμμα του την παραπάνω πρόταση, την οποία και άμεσα θα υλοποιήσει μετά τις εκλογές.
Με εκτίμηση
ΠΟΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με το συνδυασμό του Παναγιώτη Αναγνωσταρά