Tο δίκτυο της ενημέρωσης στην Αργολίδα
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019
Η ομάδα ρομποτικής του 4ου Γυμνασίου Άργους κατέλαβε την πρώτη θέση στο περιφερειακό πρωτάθλημα ρομποτικής
Οι μαθητές που συμμετέχουν στην ομάδα πήραν την πρόκριση για το πανελλήνιο πρωτάθλημα
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα