Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Η ομάδα ρομποτικής του 4ου Γυμνασίου Άργους κατέλαβε την πρώτη θέση στο περιφερειακό πρωτάθλημα ρομποτικής



Οι μαθητές που συμμετέχουν στην ομάδα πήραν την πρόκριση για το πανελλήνιο πρωτάθλημα