Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

"ΠΟΛΕΜΟΣ" ΑΥΓΟΥΣΤΟΠΟΥΛΟΥ - ΛΑΠΑΘΙΩΤΗ

Σταύρος Αυγουστόπουλος: O Ιωάννης Λαπαθιώτης πρέπει να ντρέπεται - Η αχαριστία ξεπέρασε κάθε όριο

Σταύρος Αυγουστόπουλος: O Ιωάννης Λαπαθιώτης πρέπει να ντρέπεται - Η αχαριστία ξεπέρασε κάθε όριο
Μετά την ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Ιωάννης Λαπαθιώτης ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ διότι : 

Κατόρθωσε ΔΗΘΕΝ για να συνταξιοδοτηθεί να παραμείνει στο λιμάνι ως υπεύθυνος ασφαλείας για δέκα χρόνια . Αν το άξιζε ρωτήστε την Λιμενική Αρχή Ναυπλίου. 

Εκ μέρους του Δ/Σ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου έχουν εφαρμοσθεί όλα τα νόμιμα προβλεπόμενα από τις κείμενες διατάξεις ( Ν.4412/2016)τόσο όσον αφορά την διεξαγωγή διαγωνισμών όσο και απευθείας αναθέσεων . 

ΕΛΕΟΣ ΣΤΗΝ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ . 

Όσον αφορά για τους « άπλυτους» «τους άβρεχτους» και όσα ψευδή γεγονότα εν γνώση του αναφέρει ως αληθή με αντικειμενικό σκοπό να θίξει την τιμή και την υπόληψη των μελών του Δ/Σ του ΔΛΤΝ , των εργαζομένων και κατ επέκταση του Δήμου Ναυπλιέων, ακολουθούν μηνύσεις και αγωγές ΔΙΟΤΙ Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ 

ΕΛΕΟΣ!!!!! 

ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΥΓΟΣΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΡΤΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΕΜΝΙΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ .






Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΤΟΥ  Ιωαννης Λαπαθιωτης
H ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΟΛΓΟΘΑ ΜΟΥ
Οσοι έχουν τα κότσια και τα άντερα ας διαβάσουν από την αρχή ως το τέλος
Η μισή ζωή μου είναι η οικογένειά μου, η άλλη όμως μισή είναι το λιμάνι του Ναυπλίου.
Το λιμάνι μας. Η μεγάλη ερωμένη μου.
35 χρόνια πιλότος στο λιμάνι και 10 χρόνια Υπεύθυνος Ασφάλειας.
Δεν έχει βρεθεί τόσα χρόνια ένας που να παραπονεθεί για την εργασία μου.
Οι φίλοι μου και οι συγγενείς μου με κατηγορούσαν ότι έκανα πολύ περισσότερα απ΄ότι είχα υποχρέωση.
Και ήλθαν οι άβρεχτοι να με καθαρίσουν. Και μάλιστα λίγο μόνο χρόνο πριν συνταξιοδοτηθώ.
Εκανα αναφορές για να βελτιωθεί το λιμάνι (τις έχω γραπτά όλες αυτές για όποιον τις αμφισβητεί) και , φαίνεται, δεν ήθελαν εμένα το τσιμπούρι να τους ενοχλεί.
Με έδιωξαν και από τις δύο θέσεις που είχα τόσα χρόνια.
Τους είχα πει ότι μιας και είμαι στο λιμάνι θα μπορούσα εθελοντικά να εισπράττω εγώ τα λιμανιάτικα από τα σκάφη,χωρις χρήματα. Δεν μου ήταν δύσκολο. Ενα τεταρτάκι με μισή ώρα τους καλοκαιρινούς μήνες και ένα πενταλεπτάκι τους υπόλοιπους. Δεν το δέχθηκαν. Το ανέθεσαν σε μη Αναπλιώτη εργολάβο και του δίνουν 1230 ευρώ το μήνα και για τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο που η εργασία είναι μηδέν.
Με έδιωξαν από πιλότο. Έκαναν έναν διαγωνισμό για να με διώξουν. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού τα ανάρτησαν στο σύστημα Διαύγεια πριν ακόμα λήξει η προθεσμία για να κατατεθούν τα χαρτιά των υποψηφίων!!!!! (Πόσα θαυμαστικά να βάλω σε αυτό το εκπληκτικό που έκαναν;) Έτοιμα τα είχαν τα αποτελέσματα από πριν. Εσείς τι λέτε; Δεν είναι διαγωνισμός μαϊμού; Έβαλαν σαν προαπαιτούμενο ένα πιστοποιητικό που δεν το προβλέπει ο νόμος, αφού εντέχνως διαπίστωσαν ότι δεν το έχω!!!!! Έβαλαν διατάξεις που αφορούν μόνιμους πλοηγούς Πειραιά!!!
Ζήτησα ως υποψήφιος τον φάκελο του διαγωνισμού. Δεν μου το έδωσαν. Προσέφυγα στον Συνήγορο του Πολίτη. Τους έχει στείλει ένα σωρό χαρτιά για να μου τα δώσουν και αυτοί βρίσκουν δικαιολογίες για να μην μου τα δώσουν. Τι κρύβεται στα έγγραφα; Ερωτώ.
Προσέφυγα κατά του διαγωνισμού στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Τι το πιο απλό να στείλουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας τον φάκελο του διαγωνισμού με τις απόψεις τους και να αποφασίσει το ανώτατο Δικαστήριο.
Δεν στέλνουν ούτε εκεί φάκελο.
Μία αναβολή διότι δεν έστειλαν φάκελο
Δεύτερη αναβολή διότι δεν έστειλαν φάκελο
Τρίτη αναβολή διότι δεν έστειλαν φάκελο
Τέταρτη αναβολή διότι δεν έστειλαν φάκελο
Και τώρα πέμπτη αναβολή διότι δεν έστειλαν φάκελο!!!!!!!!
Παιδιά έλεος!!!!! Πληρώνει ο πολίτης που έχει το δικαίωμα από το Σύνταγμα να πάει στα δικαστήρια να βρει το δίκιο που πιστεύει ότι έχει.
Θα επιμείνω. Δεν κάνω πίσω. Θα αναγκαστούν να τον στείλουν τον φάκελο.
Αν όχι θα πάω στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια και εκεί, απ΄ότι μου λέει ο δικηγόρος μου, όχι μόνον θα δικαιωθώ, αλλά θα αναγκασθεί το Δημόσιο να μου πληρώσει ένα τεράστιο ποσό για αποζημίωση. Εσεις θα το πληρώσετε δηλαδή. Και εσείς που τους δοξάζατε.
Εγινε και διαγωνισμός για τον Υπεύθυνο Ασφαλείας. Με καθάρισαν και από εκεί. Ούτε τον γιο μου που έκανε τα χαρτιά του δέχθηκαν. Ετσι λοιπόν από τον Ιούνιο είμαι και ΑΝΕΡΓΟΣ. Και σιγά τα χρήματα που έπαιρνα. Λιγότερα από 600 Ευρω καθαρά γι αυτή την υπεύθυνη θέση.
Κάναμε ένσταση στην επιτροπή. Πέρασε η προθεσμία για να απαντήσει η επιτροπή και η ένστασή μας θεωρήθηκε ότι απορρίφθηκε ΣΙΩΠΗΡΩΣ. Προσφύγαμε κατά της σιωπηρής απόρριψης στην Επιτροπή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Η Αποκεντρωμένη δεν απάντησε μέσα στην προθεσμία και η προσφυγή μας θεωρήθηκε ότι απορρίφθηκε και αυτή ΣΙΩΠΗΡΩΣ. Κατά της νεας ΣΙΩΠΗΡΗΣ προσέφυγε ο γιος μου στην επιτροπή στην Τρίπολη. Και τώρα έρχονται και ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ και ΑΝΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ στον ίδιον που είχε “κερδίσει” τον διαγωνισμό που ακύρωσαν!!!! Κάφκα
(η συνέχεια στο επόμενο)
Αντέξατε όσοι με διαβάσατε μέχρις εδώ;
Εσείς θα παίρνατε την καραμπίνα; Εγώ όχι. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με νόμιμα μέσα για το λιμάνι την μεγάλη μου αγάπη.
Τους ανέχεσθε στις θέσεις αυτές ευθύνης;
Σχόλια

Δημητρης Καλαμβοκιδης Υπομονή και επιμονή Γιάννη μέχρι να δικαιωθεις.
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Σόλωνας Αντωνιάδης Ξεφτιλισμένοι άνθρωποι...Υπόλογοι όμως για τις πράξεις τους...Με τουλάχιστον ΥΠΟΠΤΕΣ συμπεριφορές...Καλά κάνεις και τα λες Γιάννη μου...
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Σόλωνας Αντωνιάδης Κάποιοι ''υπεύθυνοι'' λειτουργούν σαν να πρόκειται η υπηρεσία που προΐστανται να ήταν το μαγαζί τους...Εμετικοί τύποι γεμάτοι κόμπλεξ, αλλά και προβληματικοί για την υπηρεσία...
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

θεοδοσιος κωνσταντινι Προχωρά μη παίρνεις χαμπαρι
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Dimitris Georgopoulos Γιάννη εμείς οι ναυτικοί τα έχουμε ζήσει στο πετσί μας,γράφτους στ΄'αρχ......σου και προχώρα.
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Stelios Lapathiotis Ξάδελφε ονόματα και ανοιχτό ξεμπροστιασμα!
Η αλητεία σε όλο της το μεγαλείο!
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Αλεξία Ρούσσου Ρούσσου Μανδρόζου ΚΎΡΙΕ Γιάννη (με όλα τα γράμματα κεφαλαία στο κύριε) δεν χρειάζεται να αποδείξετε σε κανέναν από όλους εμάς την αγάπη σας κ την αφοσίωση σας στο λιμάνι του τόπου μας κ σε ότι συνεπάγεται σε αυτό...το ξέρουν κ οι πέτρες νομίζω... επίσης δεν νομίζω ότι υΔείτε περισσότερα
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

George Markou εαν δεν μεριμνισουν τα δικαστηρια να σε δικαιωσουν και να πληρωσουν τα λαμογια το επομενο βημα ειναι να παμε να βγουμε στα καναλια ολοι εμεις που ξερουμε την περιπτωση σου να μαθει ολος ο κοσμος και να ξησικωθει...υπομονη και επιμονη προχωρας κ.γιαννη και εμεις μαζι σου
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Κώστας Καραμπής Δεν σας γνωρίζω, διάβασα ένα σχολιασμό από τον Σόλωνα. Σας συγχαίρω για τον αγώνα σας, καλή επιτυχία εύχομαι!
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Κατερίνα Χαύτα Μορούλη Στον αγώνα μη τα παρατήσεις σου εύχομαι κάθε επιτυχια
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Takhs Argyropoylos Δυστυχως Γιαννη προφανως αυτα συμβαινουν μονο στους καλους κ ή τιμιους, γινε λαμογιο να δεις καλο
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Andreas Karavias ποσο χαιρομε που εχω τετοια φιλαρακια και συμμαθητες,, πανω απ ολα καθαρα παιδια και τιμια
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Giannis Soldatos Συμμαθητή Γιάννη δεν υπάρχει ιερό και όσιο για τη διαπλοκή εγώ έχω δύο θέματα ανάλογα βέβαια το αντικήμενο για μένα είναι μηδεν ΜΗΔΕΝ αξίας χρηματικής είναι όμως τεράστιας ΗΘΙΚΗΣ προσπαθούν να με εξαντλήσουν οικονομικά δεν μπορούν να τα καταφέρουΔείτε περισσότερα
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Menelaos Karagiotas Γιαννη μου ριχνεις αυγα πανω στον τοιχο..οι υθινοντες δεν ενδιαφερονται να παει το κρατος μπροστα αλλα τι μπενει στο παντελονι τους...το ενα λαμογιο υποστηριζει το αλλο και ακρη δεν βγαινει ....πεστα να ξεθημανεις αλλα τιποτα δεν θα διορθωθει...
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Βασιλης Μαντζουνης Αγαπητέ Γιαννη η διαπλοκή δεν κάνει διακρίσεις.Πληττει κ συγγενείς.Εισαι η όχι μέρος της διαπλοκής.Απο εκεί εκπορεύονται όλα.
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Theodoros Dimitrakopoulos Υπομονή και προπάντων υγεία Γιαννη μου. Πολέμα οσο μπορείς αλλα μην σε παρει απο κατω. Εύχομαι ο αγωνας σου να δικαιωθεί
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Γιώργος Δρακάκης Γιαννάκη καλέ μου φίλε, δέν ήταν ανάγκη νά μπείς στόν κόπο νά τά γράψεις όλα αυτά, αρκεί νά μάς έλεγες τί ψήφισες στίς δημοτικές εκλογές κί εμείς θά βγάζαμετά συμπεράσματά μας...!!!
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Giannis Soldatos Η Δικαιωσύνη Γιάννη δεν είναι ΑΔΙΚΗ απλώς παραπλανάται ΠΑΡΑΠΛΑΝΑΤΑΙ ΕΎΚΟΛΑ.......!!!!!!!!
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση6 ημέρες

Lola Voganatsi Εύχομαι να δικαιωθείς στον αγώνα σου κ. Γιάννη. Φίδια και αχινοί έγιναι δυστυχώς οι άνθρωποι
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση5 ημέρεςΤροποποιήθηκε

Ιωαννης Καλλιανος Μην κανεις πισω φιλεΓιαννη.Ξερουμε ποιος εισαι υπομονη κεπιμονη
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση5 ημέρες

Axileas Markou Υπομονή κ επιμονή όλα θα πάρουν το δρόμο τους .
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση5 ημέρες

Xristos Coufos Μαζι σου Γιαννη...μη κανεις πισω!!!!
Διαχείριση

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση5 ημέρες

Peter Lambrou Έχουν ονόματα είμαι σίγουρος..και η δικαιοσύνη δέχεται μυνησεις...