



Ολοκληρώθηκαν οι βασικές εργασίες αποκατάστασης της φθοράς που υπέστη από άγνωστους το άγαλμα του πρώτου κυβερνήτη της χώρας Ι. Καποδίστρια στο Ναύπλιο.
Την αποκατάσταση έκανε ο ντόπιος καλλιτέχνης Κώστας Δημούλης μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Προοδευτικού Συλλόγου Ναυπλίου "Ο ΠΑΛΑΜΗΔΗΣ".