Οι ανοιχτοί ορίζοντες απαιτούν και ανοιχτά μυαλά, που αναζητούν νέες προτάσεις για να κερδίσουν τις αγορές. Όταν το 1980 ο Χρήστος Τρίκκας ξεκινούσε στην Αργολίδα τη μεταποιητική μονάδα αρωμ
ατικών φυτών, ελάχιστοι ήταν εκείνοι που πίστεψαν ότι το εγχείρημα θα αντέξει στον χρόνο.
Σήμερα, ο Γιώργος Τρίκκας, που πήρε τη σκυτάλη μετά από πολλά χρόνια, δηλώνει με υπερηφάνεια: «Τα αρωματικά φυτά αποτελούν ένα προϊόν που μπορεί να κερδίσει με άνεση τις αγορές του εξωτερικού. Το προϊόν έχει την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα στις τιμές, ώστε να κερδίσει την μάχη των αγορών».
Η OLYMPIC NATURE – ΤΡΙΚΚΑΣ Γ. ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΒΕΕ, που διευθύνει ο Γιώργος Τρίκκας, εξάγει προϊόντα αυτήν τη στιγμή στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Σε ό,τι αφορά το μέλλον, όμως, σημειώνει ότι «η νέα αγορά που φαίνεται να δημιουργείται είναι η Κίνα. Σε αυτή την αγορά υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για τη ρίγανη που τη μετατρέπουν σε αιθέρια έλαια με μεγάλη αξία μεταπώλησης».
Το βασικό στοιχείο, όμως, σε όλη την αλυσίδα της μεταποίησης των αρωματικών προϊόντων, όπως τονίζει ο Γιώργος Τρίκκας, είναι «η εναρμόνιση του τεχνολογικού εξοπλισμού με τις απαιτήσεις της αγοράς. Δεν υπάρχει τέλος στην ενίσχυση των τεχνολογικών υποδομών».
ατικών φυτών, ελάχιστοι ήταν εκείνοι που πίστεψαν ότι το εγχείρημα θα αντέξει στον χρόνο.
Σήμερα, ο Γιώργος Τρίκκας, που πήρε τη σκυτάλη μετά από πολλά χρόνια, δηλώνει με υπερηφάνεια: «Τα αρωματικά φυτά αποτελούν ένα προϊόν που μπορεί να κερδίσει με άνεση τις αγορές του εξωτερικού. Το προϊόν έχει την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα στις τιμές, ώστε να κερδίσει την μάχη των αγορών».
Η OLYMPIC NATURE – ΤΡΙΚΚΑΣ Γ. ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΒΕΕ, που διευθύνει ο Γιώργος Τρίκκας, εξάγει προϊόντα αυτήν τη στιγμή στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Σε ό,τι αφορά το μέλλον, όμως, σημειώνει ότι «η νέα αγορά που φαίνεται να δημιουργείται είναι η Κίνα. Σε αυτή την αγορά υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για τη ρίγανη που τη μετατρέπουν σε αιθέρια έλαια με μεγάλη αξία μεταπώλησης».
Το βασικό στοιχείο, όμως, σε όλη την αλυσίδα της μεταποίησης των αρωματικών προϊόντων, όπως τονίζει ο Γιώργος Τρίκκας, είναι «η εναρμόνιση του τεχνολογικού εξοπλισμού με τις απαιτήσεις της αγοράς. Δεν υπάρχει τέλος στην ενίσχυση των τεχνολογικών υποδομών».
Του Γιώργου Αργυρίου
Πηγή: ypaithros.gr