Οι Σύλλογοι Διδασκόντων και οι μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Νέας Τίρυνθας αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν δημόσια το Εαρινό Πρόγραμμα Ελληνικών Σπουδών του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Νέας Τίρυνθας για την υποστήρι
ξη ώστε να αγοραστούν ένας προτζέκτορας για το Δημοτικό σχολείο που θα διευκολύνει και θα συμβάλει στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών καθώς και μία χρωματιστή κάμπια-τούνελ, παιχνίδι αυλής για το Νηπιαγωγείο.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος με τίτλο: “Greece and Europe – Travelers, Migrants and Tourists” πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την έγκριση της Α΄θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, όπου οι αμερικανοί φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου αναφορικά με την υπάρχουσα κατάσταση, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και τις ανάγκες που υπάρχουν στα πολυπολιτισμικά ελληνικά σχολεία.
Η συζήτηση υπήρξε γόνιμη και διατυπώθηκαν γνώμες και προτάσεις προς επεξεργασία .
Στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε, θεωρούμε σημαντικό το διάλογο και τη συνεργασία με φορείς θέτοντας ως κοινό στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και τη συμπαράσταση στη δουλειά του εκπαιδευτικού.
Τέλος, ευελπιστούμε στη συνέχιση αυτής της ανατροφοδότησης και στο μέλλον.
Εκ των Συλλόγων Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου.
ξη ώστε να αγοραστούν ένας προτζέκτορας για το Δημοτικό σχολείο που θα διευκολύνει και θα συμβάλει στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών καθώς και μία χρωματιστή κάμπια-τούνελ, παιχνίδι αυλής για το Νηπιαγωγείο.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος με τίτλο: “Greece and Europe – Travelers, Migrants and Tourists” πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την έγκριση της Α΄θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, όπου οι αμερικανοί φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου αναφορικά με την υπάρχουσα κατάσταση, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και τις ανάγκες που υπάρχουν στα πολυπολιτισμικά ελληνικά σχολεία.
Η συζήτηση υπήρξε γόνιμη και διατυπώθηκαν γνώμες και προτάσεις προς επεξεργασία .
Στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε, θεωρούμε σημαντικό το διάλογο και τη συνεργασία με φορείς θέτοντας ως κοινό στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και τη συμπαράσταση στη δουλειά του εκπαιδευτικού.
Τέλος, ευελπιστούμε στη συνέχιση αυτής της ανατροφοδότησης και στο μέλλον.
Εκ των Συλλόγων Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου.