Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

"Ο «έγκριτος» Άκης Γκάτζιος και οι περίεργες αναρτήσεις του..."

Αποτέλεσμα εικόνας για χειβιδοπουλοσ τασοσ
Ο «έγκριτος» Άκης Γκάτζιος και οι περίεργες αναρτήσεις του, για εμένα, τον Τατούλη και τον Δήμο Άργους.
Με έκπληξη διάβασα στο site του Αναγνώστη το πολιτικό σχόλιο του Άκη Γκάτζιου για τις προθέσεις μου. Μια ανάλυση, η οποία μου δημιουργεί την εντύπωση ότι πιθανά κάποιοι του την έστειλαν σε φακελάκι.
Γράφει λοιπόν ο Άκης Γκάτζιος:
«Απ΄ τ΄ αφτί και στην… Περιφέρεια θέλει τον Χειβιδόπουλο, ο Τατούλης... Σβήνει τα όνειρα του Χειβιδόπουλου για την διεκδίκηση της δημαρχίας του Άργους, ο Τατούλης. Στόχος του Περιφερειάρχη είναι να «μαζέψει» με κάθε τρόπο επιπλέον απώλειες από την παράταξή του. Εντύπωση προκαλεί η συγκατάθεση Χειβιδόπουλου, ενώπιον δημοσιογράφων και περιφερειακών συμβούλων».
Άκου λοιπόν Άκη Γκατζιο τι λέω εγώ κι όχι τι θες να πω:
Επειδή από το αυτί δεν με έπιανε ούτε ο πατέρας μου...
Επειδή η σχέση μου με τον Πέτρο Τατούλη είναι μια βαθιά πολιτική σχέση αλληλοεκτίμησης, που καταλαβαίνω την δυσκολία σου να αντιληφθείς εσύ και όποιοι σε «βοηθούν» στις αναλύσεις σου...
Επειδή προφανώς ήσουν σε άλλη συνέντευξη και άκουσες ό,τι ήθελες (ή ό,τι ήθελαν κάποιοι φίλοι σου) να ακούσεις...
Επειδή για τα πολιτικά μου όνειρα και την εκπλήρωσή τους παλεύω καθημερινά και ειλικρινά δεν χρειάζομαι την βοήθειά σου...
Επειδή για τις πολιτικές μου προθέσεις, μου επιτρέπεις να ομιλώ μόνο εγώ...
Σου συνιστώ Άκη Γκατζιο, σε εσένα και στους εντολείς σου, απλά υπομονή, όλα τα υπόλοιπα στην ώρα τους...

Tassos Cheividopoulos