Tο δίκτυο της ενημέρωσης στην Αργολίδα
Τρίτη 13 Μαρτίου 2018
ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ" και στην Αργολίδα
Πολλές διαμαρτυρίες από Μηχανικούς και γραφεία που προσπαθούν να υποβάλλουν αιτήσεις, αφού η ηλ. πλατφόρμα δεν λειτουργεί ή στην καλύτερη των περιπτώσεων υπολειτουργεί.
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα