Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΠΟΣΟ ΠΙΣΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΩΣ ΛΑΟΣ...

ΑΣ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  "ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ   ΜΑΣ"  ΡΟΥΜΑΝΟΥΣ ...ΕΠΕΙΔΗ  ΤΟ  ΕΛΛΗΝΙΚΟ  ΚΡΑΤΟΣ  ΦΑΙΝΕΤΑΙ  ΟΤΙ  ΔΕ  ΜΠΟΡΕΙ...

Ρουμανία: Μαζικό «όχι» στη διαφθορά

Μαζικές διαδηλώσεις στη Ρουμανία κατά της διαφθοράς.
Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι κατέβηκαν στους δρόμους του Βουκουρ
εστίου και άλλων πόλεων της χώρας.
Αντιδρούν στη μεταρρύθμιση της δικαιοσύνης που θεωρούν πως έχει στόχο τον έλεγχο του δικαστικού συστήματος.
«Ο κόσμος βγαίνει στους δρόμους γιατί βλέπει τους πολιτικούς καθημερινά να προσπαθούν να διαλύσουν το κράτος δικαίου στη Ρουμανία», τόνισε ο δημοσιογράφος Ατίλα Μπίρο
Κρατώντας σημαίες της Ρουμνίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι διαδηλωτές διέσχισαν το κέντρο του Βουκουρεστίου και κατευθύνθηκαν στο Κοινοβούλιο.
«Θέλουμε μια ελεύθερη χώρα με δικαιοσύνη. Πρόκειται για το μέλλον των παιδιών μας», ανέφερε μια διαδηλώτρια
Η Ρουμανία θεωρείται ένα από τα πιο διεφθαρμένα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ενδεικτικό είναι ότι το δικαστικό σύστημα της χώρας βρίσκεται υπό ευρωπαϊκή εποπτεία από την ένταξη της, το 2007
Ο απεσταλμένος του euronews στο Βουκουρέστι, Χανς Ντερ Μπρέιλε, μεταδίδει:
«Εάν ο κυβερνητικός συνασπισμός πίστευε πως οι διαδηλώσεις εναντίον της μεταρρύθμισης στη δικαιοσύνη θα φυλλορροούσαν φαίνεται πως διαψεύδεται. Οι διαδηλωτές ζητούν ανεξάρτητη δικαιοσύνη χωρίς κανενός είδους πολιτικές επιρροές και απαιτούν οι διεφθαρμένοι πολιτικοί να καταλήξουν στις φυλακές»