Απ την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίττας του IPA Αργολίδας με τα υπόλοιπα μέλη του Δ. Σ.
Ευχαριστουμε τον σεβα
σμιοτατο μητροπολίτη Αργολίδας κ. Νεκτάριο τους βουλευτές κ. Αδριανό και Μανιάτη τον δήμαρχο Ναυπλίου κ. Κωστουρο, τους πανελλήνιους πρόεδρο κι αντιπρόεδρο της IPA κ. Καραπατακη και Μαρουδα και τους φίλους της ένωσης μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους.


