ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΘΑ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ?

Tόσο πολύ ψηλώσαμε...ή τόσο πολύ κόντυνε ο πήχης...?
Ακόμα δεν έχουμε μπει σε προεκλογική περίοδο και γίνεται πραγματικά χαμός στο νομό μας από τους εν δυνάμει υποψηφίους που έχουν κλείσει ήδη υποψηφιότητα...
Και μιλάμε σε όλα τα επίπεδα...βουλευτές,αντιπεριφερειάρχες,περιφερειακοί σύμβουλοι,δήμαρχοι,δημοτικοί σύμβουλοι,τοπικοί σύμβουλοι κτλ.
Κ.Κ.
Tόσο πολύ ψηλώσαμε...ή τόσο πολύ κόντυνε ο πήχης...?
Ακόμα δεν έχουμε μπει σε προεκλογική περίοδο και γίνεται πραγματικά χαμός στο νομό μας από τους εν δυνάμει υποψηφίους που έχουν κλείσει ήδη υποψηφιότητα...
Και μιλάμε σε όλα τα επίπεδα...βουλευτές,αντιπεριφερειάρχες,περιφερειακοί σύμβουλοι,δήμαρχοι,δημοτικοί σύμβουλοι,τοπικοί σύμβουλοι κτλ.
Κ.Κ.