Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

ΓΕΜΙΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ Η ΑΡΓΟΛΙΔΑ...

ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ  ΘΑ  ΜΕ  ΨΗΦΙΣΕΙΣ ?
Αποτέλεσμα εικόνας για γυφτος


Tόσο  πολύ  ψηλώσαμε...ή  τόσο  πολύ  κόντυνε  ο   πήχης...?


Ακόμα  δεν  έχουμε  μπει  σε  προεκλογική  περίοδο  και  γίνεται  πραγματικά  χαμός  στο  νομό  μας  από  τους  εν  δυνάμει  υποψηφίους  που  έχουν  κλείσει  ήδη υποψηφιότητα...
Και  μιλάμε  σε  όλα  τα  επίπεδα...βουλευτές,αντιπεριφερειάρχες,περιφερειακοί σύμβουλοι,δήμαρχοι,δημοτικοί  σύμβουλοι,τοπικοί σύμβουλοι κτλ.




Κ.Κ.