39/22 είναι οι γεωγραφικές συντεταγμένες (πλάτος, μήκος) της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη αλλά και η επωνυμία ενός προϊόντος
Δεν είναι δα και λίγες οι φορές που έχετε (έχουμε) την ευκαιρία να αναρωτηθείτε (και εμείς μαζί σας) για τη σχέση ενός καλού ελαιολάδου με την ασφαλή συσκευασία και το ευρηματικό design…
Και όμως αν τα συστατικά στοιχεία του «πακέτου» - ξεκινώντας από το ίδιο το προϊόν- πληρούν τα στάνταρ ενός υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών προϊόντος, τότε το συνολικό εγχείρημα και μαζί του και οι επιμέρους σχέσεις μοιάζουν δικαιωμένες.
Μια εταιρεία που έχει την έδρα της στο Παλαιό Φάληρο –η Great Stories P.C- διάλεξε να κάνει τη διαφορά επιλέγοντας μια πολύ προκλητική επωνυμία για τη σειρά των προϊόντων. Μια σειρά από μονοποικιλιακά ελαιόλαδα που φέρουν το λογότυπο 39/22. Δεν πρόκειται για μυστικό κωδικό ή για ένδειξη εύρους τιμών.
Όπως εξηγούν οι ίδιοι: «Το λογότυπο των μονοποικιλιακών ελαιολάδων 39/22 δεν είναι τυχαίο. Εκφράζει τις γεωγραφικές συντεταγμένες της Ελλάδας πάνω στον παγκόσμιο χάρτη και κατ’ επέκταση τον τόπο προέλευσης των ποιοτικών προϊόντων που προσφέρει στους καταναλωτές η εταιρία Great Stories P.C.».
Οι ίδιοι, όπως διαβάζουμε στο site τους, επισημαίνουν: «Δημιουργήσαμε το 39/22 με περηφάνια για τα εξαιρετικά προϊόντα της ελληνικής γης, τα οποία δίνουν το πραγματικό στίγμα της σύγχρονης Ελλάδας. Εστιάζουμε στο ελαιόλαδο γιατί πιστεύουμε στην πολυμορφία και τη μοναδικότητά του.Το όραμά μας δεν περιορίζεται μόνο στην υπόσχεση της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων μας. Φιλοδοξούμε να αναδείξουμε την ταυτότητα των ελληνικών μονοποικιλιακών ελαιόλαδων στη διεθνή αγορά και να προσφέρουμε στους γευσιγνώστες τη δυνατότητα να επιλέξουν το ελαιόλαδο που ταιριάζει στις αισθήσεις τους, τις γευστικές προτιμήσεις, τις διατροφικές ανάγκες τους και γιατί όχι, το χαρακτήρα τους!».
Μέχρις στιγμής στην ελληνική και διεθνή αγορά μέσω και ηλεκτρονικών πωλήσεων κυκλοφορούν 3 μονοποικιλιακά λάδια «39/22»: Η κορωνέικη από την Αργολίδα, το μανάκι επίσης από την Αργολίδα και η Αθηνολιά από τη Λακωνία.
Αλλά, από το προϊόν πάμε στη συσκευασία για να καταλήξουμε στο design. Ως προς την συσκευασία η εταιρεία δίνει τα εξής στοιχεία: «Κυλινδρικό δοχείο από πιστοποιημένο λευκοσίδηρο (Προστατεύει το ελαιόλαδο από τις αλλοιώσεις που οφείλονται στο φως, είναι άθραυστο και ελαφρύ). Πιστοποιημένο πλαστικό πώμα ασφαλείας με ρυθμιστή ροής. Δρύινο καπάκι. Εσωτερικό περίβλημα δοχείου από διογκωμένη πολυστερίνη με γραφίτη (Neopor EPS). Ανακυκλώσιμο υλικό, ειδικά σχεδιασμένο για κάθε συσκευασία του 39/22, που προστατεύει το ελαιόλαδο από τις επιβλαβείς θερμικές διακυμάνσεις, την υγρασία και τα μικρόβια ενώ διατηρεί το μεταλλικό δοχείο σε άριστη κατάσταση. Εξωτερική χάρτινη συσκευασία (με ματ πλαστικοποίηση).
Για το design ξεκινάμε από την κορυφή. Από το καπάκι: « Η αίσθηση του φυσικού ξύλου στο χέρι οδηγεί πίσω στις ρίζες του προϊόντος, το ελαιόδεντρο» για να πάμε στις φιγούρες που κοσμούν την συσκευασία: «Οι φιγούρες αποτυπώνουν γυναικείες μορφές από την αρχαία ελληνική τέχνη – κυκλαδική, αρχαϊκή, μινωική. Διαχρονικά, η γυναίκα στον ελληνικό χώρο προβάλλεται ως η Μεγάλη Μητέρα και ταυτίζεται με τη ροή της ζωής, τη γονιμότητα και την αναγέννηση. Για το 39/22 φυσικά, η Μεγάλη Μητέρα είναι η αειφόρος ελληνική γη».
Με άλλα λόγια, το storytelling αρχίζει την …εμφάνιση. Και το αφήγημα πουλάει, ιδίως στο εξωτερικό αρκεί να βρεις μια θέση στο ράφι. Αν και υπάρχει και ο αντίλογος: το αφήγημα σε πάει στο ράφι!