Οι περισσότεροι ανίκανοι ή περίεργοι διαιτητές και παρατηρητές πήγαν σπίτι τους. Υπάρχουν όμως και ορισμένοι που παρέμειναν σκανδαλωδώς στους πίνακες της ΚΕΔ. Το SDNA θέτει συγκεκριμένα ερωτή
ματα...
ας χωρίζει μια εβδομάδα από την έναρξη του πρωταθλήματος της Superleague και στη σκέψη όλων των υγιώς σκεπτόμενων Ελλήνων φιλάθλων κυριαρχεί ένα ερώτημα: «Θα καταφέρουμε, επιτέλους, να απολαύσουμε σε αυτή τη χώρα ένα πρωτάθλημα που θα παιχτεί επί ίσοις όροις και θα κριθεί μέσα στα γήπεδα και μόνο σε αυτά;»…
Το SDNA θεωρεί ότι αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία του ελληνικού ποδοσφαίρου για ισονομία σε όλα τα επίπεδα και δεν πρέπει να χαθεί. Και έχει τα μάτια του καρφωμένα σε όσους επιχειρήσουν να μην τηρήσουν αυτή την ισονομία (εις βάρος οποιασδήποτε ομάδας) που θα επιβάλλει η νέα διοίκηση της ΕΠΟ που θα εκλεγεί στις 18 Αυγούστου.
Όλες τις τελευταίες μέρες με διαδοχικά του άρθρα το SDNA έχει υπογραμμίσει τα πολύ θετικά μηνύματα που έστειλαν οι νέοι πίνακες της ΚΕΔ, με τους οποίους ουσιαστικά σφραγίστηκε με τον πλέον επίσημο τρόπο η αλλοίωση των πρωταθλημάτων των τελευταίων ετών.
Σήμερα ήρθε η σειρά των ερωτημάτων. Διότι οι πίνακες κάθε άλλο παρά τέλειοι μοιάζουν. Έχουν ανορθογραφίες και κυρίως σε σημεία που δε μπορεί να πιάσει το μάτι του μέσου φιλάθλου γιατί δεν αφορά μόνο χιλιοτραγουδισμένα ονόματα...
Τα ερωτήματα απευθύνονται προς τους κ.κ. Τριτσώνη και Κουκουλάκη. Γιατί, μην έχει κανείς αυταπάτες, οι νέοι πίνακες διαιτητών και το ξήλωμα των πρωτοπαλίκαρων του συστήματος (Παπάς, Μήτσιος, Σπάθας, Λαμπρόπουλος, Δημητρόπουλος κλπ) δεν έγιναν φυσικά από τον Περέιρα. Ή να το πούμε πιο ορθά είναι βέβαιο πως οι Τριτσώνης- Κουκουλάκης έδωσαν τις εισηγήσεις τους.
Ας εξετάσουμε, λοιπόν, ένα προς ένα τα ερωτήματα:
1) Γιατί παρέμεινε στους πίνακες ο Αρετόπουλος; Ο συγκεκριμένος διαιτητής μπορεί κάλλιστα να είναι κεντρικό πρόσωπο του νέου Survivor, με τον τρόπο που επιβιώνει. Στο Survivor θα είχε μάλλον τον ρόλο του Χανταμπάκη. Να παρέμεινε επειδή γύρισε το μπιφτέκι; Και επειδή; Θα έχουμε νέο ποδόσφαιρο χωρίς στιγματισμένους και καμικάζι; Ναι ή όχι; Μεγάλο φάουλ της ΚΕΔ για τον άνθρωπο που έχει ξεσηκώσει θύελλες διαμαρτυριών στο παρελθόν, έχει αλλοιώσει ντέρμπι και πρωταθλήματα και υπήρξε πρωτοπαλίκαρο του συστήματος. Και μην πει κανείς πως είναι διεθνής. Και ο Κύζας διεθνής είναι και καρατομήθηκε. Ποιος ο λόγος λοιπόν να παραμείνει ένας διαιτητής χιλιοτραγουδισμένος που πολλάκις έχει προκαλέσει στο παρελθόν;
2) Γιατί παρέμεινε στους πίνακες ο Μπλάνας; Γνωστός και μη εξαιρετέος διαιτητής, γαμπρός του Σταθόπουλου. Πώς κόπηκαν άλλοι νέοι διαιτητές και έμεινε ο γαμπρός του γνωστού και μη εξαιρετέου Άρη; Ναι, του κατηγορουμένου της εγκληματικής που ανέβαινε τις κατηγορίες τρένο. Ένα ακόμη φάουλ της ΚΕΔ.
3) Γιατί παρέμεινε στους πίνακες ο Θάνος; Δεν σημαίνει πως αν ένας διαιτητής είναι έντιμος, είναι απαραίτητα και καλός διαιτητής. Ο συγκεκριμένος πήρε πολλές ευκαιρίες να αποδείξει την αξία του και το μόνο που απέδειξε τελικά είναι ότι δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της Superleague. Δήλωσε τραυματίας για να μην τρέξει στα πρόσφατα τεστ αξιολόγησης κι είναι απορίας άξιον γιατί επιμένουν οι Τριτσώνης-Κουκουλάκης.
4) Γιατί παρέμειναν παρατηρητές που προκαλούν; Εδώ κι αν συναντά κανείς ακόμη περισσότερα φάουλ. Ο Μπέγκος από την Αργολίδα ως τι παρέμεινε; Για να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο σύστημα; Ο Ταπαντζάς από τη Θράκη γιατί μπήκε; Έχει κάποιος από την ΚΕΔ προσωπικές σχέσεις μαζί του; Ο Μαζαράκης γιατί παρέμεινε; Είχε μπει λόγω του αδερφού του (του γνωστού πλέον και μη εξαιρετέου πρώην Προέδρου της ΕΠΣ Κεφαλλονίας) και ήταν ένα από τα πιο πολύτιμα πιόνια του συστήματος. Ο Καλαθενός; Μάλλον ξεχάστηκε γρήγορα το παρελθόν του...
Θα επανέλθουμε άμεσα και για τις λίστες των εποπτών γιατί υπάρχουν κι εκεί περίεργες καταστάσεις. Η ΚΕΔ πρέπει να καταλάβει ότι το μαχαίρι πρέπει να μπει ακόμη πιο πολύ στο κόκαλο και να φύγουν ΟΛΟΙ όσοι στο παρελθόν έχουν επηρεαστεί από ομάδες, είτε είναι κόκκινοι, πράσινοι, κίτρινοι ή ασπρόμαυροι κι έχουν προκαλέσει με τα σφυρίγματα τους. Ανεξάρτητα αν είναι διεθνείς ή όχι. Με πολιτική και πιέσεις από εξωγενείς παράγοντες δεν μπορούν να γίνουν σωστοί πίνακες και οι πρώτοι που θα την πληρώσουν είναι οι (ακριβοπληρωμένοι) Τριτσώνης- Κουκουλάκης.
Σίγουρα, έγιναν βήματα και από τους δυο αλλά μην ξεχνάμε ότι την περσινή χρονιά είχαν τη δικαιολογία ότι οι πίνακες δεν ήταν δικοί τους και τους βρήκαν από τους προηγούμενους. Φέτος, αυτό δεν υπάρχει, έχουν την ΠΛΗΡΗ ευθύνη και όπως είπαμε θα έπρεπε ακόμη πιο πολύ να μπει το μαχαίρι στο κόκαλο. Τώρα ή ποτέ;
Το SDNA θα συνεχίσει να παρακολουθεί και να καταγράφει τις εξελίξεις εξάροντας τις καλές κινήσεις και σημειώνοντας τα κακώς κείμενα ώστε να γνωρίζουν και οι Έλληνες φίλαθλοι με ποιους έχουν να κάνουν κάθε Κυριακή. Η ιστορία έχει αποδείξει ότι ΟΛΟΙ όσοι υπήρξαν σεσημασμένοι και βγήκαν στη σέντρα είχαν άδοξο τέλος. Στο χέρι τους είναι να αποδείξουν ότι βάζουν την ισονομία πάνω από όλα και να επιστρέψουν στον κόσμο αυτό που οι παλινωδίες και οι παρασκηνιακές κινήσεις του έκλεψαν: Τις Κυριακές του!