Σάββατο 29 Απριλίου 2017

3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους -Προπαρασκευαστική Συνάντηση και Ενημέρωση του ευρωπαϊκού προγράμματος THRIVE

Αποτέλεσμα εικόνας για προγράμματος THRIVE
Teachers’ Professional Development 
2015-1-EL01- KA201-013917


Την Πέμπτη 20 Μάϊου 2017 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους πραγματοποιήθηκε η Προπαρασκευαστική Συνάντηση και Ενημέρωση του ευρωπαϊκού προγράμματος THRIVE σε συνεργασία με το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου Κοινωνική Μέριμνα, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους&με την AμΚΕ ΙΑΣΙΣ. Το πρόγραμμα αποτελεί μια Στρατηγική Σύμπρα
ξη στον τομέα τηςΣχολικής Εκπαίδευσης η οποία υλοποιείται στα πλαίσια της Βασικής Δράσης 2,  Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών του προγράμματος Erasmus+.
Οι εργασίες του προγράμματος συντονίζονται από μία σύμπραξη έξι οργανισμών, οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικά ευρωπαϊκά κράτη (Ελλάδα, Αυστρία , Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ισπανία). Οι εμπλεκόμενοι οργανισμοί διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στη μεθοδολογία της μη-τυπικής εκπαίδευσης, στην εργασία με νέους, στη δημιουργία εργαλείων πληροφορικής και την οργάνωση και υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

Ο βασικόςστόχοςτουΠρογράμματος “THRIVE” είναι να ενισχύσειτην επαγγελματική ανάπτυξη των δασκάλων/εκπαιδευτών, μαθητώνμέχρι 7 ετών, μέσωτηλεκπαίδευσης και συγκεκριμένα μέσωχρήσηςμιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας (online courses), πουστόχο θα έχειτην επιτυχή προώθησηθετικώνσυμπεριφορών μέσα στησχολικήτάξη και τη κατ’επέκταση ενεργήσυμμετοχή, παρακολούθηση και πρόοδοτων μαθητών.

Στόχοι: 
Να εκπαιδεύσει τους δασκάλους/εκπαιδευτές αναφορικά με νέες
 διαδικασίες και μεθόδους διδασκαλίας.
Να προσφέρει στους δασκάλους/εκπαιδευτές  χρήσιμες μεθόδους 
μη τυπικής μάθησης ούτως ώστε να εργαστούν αποτελεσματικά 
προς την προώθηση θετικού σχολικού κλίματος.
 Να εφοδιάσει τους δασκάλους/εκπαιδευτές με βασικές κοινωνικές 
δεξιότητες (soft skills) μέσω των οποίων θα εργαστούν προς μια 
επιτυχημένη προετοιμασία ένταξης των παιδιών στη σχολική  τάξη 
και την περαιτέρω πρόοδό τους.
Να αναπτύξει την ικανότητα των δασκάλων/εκπαιδευτών για
ανίχνευση και εντοπισμό επιβαρυντικών παραγόντων που 
ενδέχεται να παρεμβαίνουν στη σχολική φοίτηση.
Να συνεισφέρει στην προσωπική ανάπτυξη των παιδιών και να 
ενισχύσει το κίνητρο τους για μάθηση