Teachers’ Professional Development
2015-1-EL01- KA201-013917
Την Πέμπτη 20 Μάϊου 2017 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους πραγματοποιήθηκε η Προπαρασκευαστική Συνάντηση και Ενημέρωση του ευρωπαϊκού προγράμματος THRIVE σε συνεργασία με το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου Κοινωνική Μέριμνα, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους&με την AμΚΕ ΙΑΣΙΣ. Το πρόγραμμα αποτελεί μια Στρατηγική Σύμπρα
ξη στον τομέα τηςΣχολικής Εκπαίδευσης η οποία υλοποιείται στα πλαίσια της Βασικής Δράσης 2, Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών του προγράμματος Erasmus+.
Οι εργασίες του προγράμματος συντονίζονται από μία σύμπραξη έξι οργανισμών, οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικά ευρωπαϊκά κράτη (Ελλάδα, Αυστρία , Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ισπανία). Οι εμπλεκόμενοι οργανισμοί διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στη μεθοδολογία της μη-τυπικής εκπαίδευσης, στην εργασία με νέους, στη δημιουργία εργαλείων πληροφορικής και την οργάνωση και υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
Ο βασικόςστόχοςτουΠρογράμματος “THRIVE” είναι να ενισχύσειτην επαγγελματική ανάπτυξη των δασκάλων/εκπαιδευτών, μαθητώνμέχρι 7 ετών, μέσωτηλεκπαίδευσης και συγκεκριμένα μέσωχρήσηςμιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας (online courses), πουστόχο θα έχειτην επιτυχή προώθησηθετικώνσυμπεριφορών μέσα στησχολικήτάξη και τη κατ’επέκταση ενεργήσυμμετοχή, παρακολούθηση και πρόοδοτων μαθητών.
Στόχοι:
• Να εκπαιδεύσει τους δασκάλους/εκπαιδευτές αναφορικά με νέες
διαδικασίες και μεθόδους διδασκαλίας.
• Να προσφέρει στους δασκάλους/εκπαιδευτές χρήσιμες μεθόδους
μη τυπικής μάθησης ούτως ώστε να εργαστούν αποτελεσματικά
προς την προώθηση θετικού σχολικού κλίματος.
• Να εφοδιάσει τους δασκάλους/εκπαιδευτές με βασικές κοινωνικές
δεξιότητες (soft skills) μέσω των οποίων θα εργαστούν προς μια
επιτυχημένη προετοιμασία ένταξης των παιδιών στη σχολική τάξη
και την περαιτέρω πρόοδό τους.
• Να αναπτύξει την ικανότητα των δασκάλων/εκπαιδευτών για
ανίχνευση και εντοπισμό επιβαρυντικών παραγόντων που
ενδέχεται να παρεμβαίνουν στη σχολική φοίτηση.
• Να συνεισφέρει στην προσωπική ανάπτυξη των παιδιών και να
ενισχύσει το κίνητρο τους για μάθηση