Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Ο ΝΙΚΟΣ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑΜΕΙΟ


Δώσε μια τριάδα

Εχω μάθει να μην κυνηγάω το εύκολο κέρδος. Λαμβάνω μηνύματα στο inbox του στυλ "" πέντε ματσάκια για αύριο φίλε; ή "δώσε μια τριάδα" (μπάρμπα;) ή "Νικόλα, θα μου δώσεις τρία over;". Το στοίχημα δεν είναι κιμάς, οι αγώνες δεν είναι κιλά - για να παραγγέλνεις. Θέλει μελέτη, σκέψη, τακτική. Αν είμαι εγώ σωστός και άλλος (στοιχηματογράφος / tipster) λανθάνει το κρίνει... η τσέπη του καθενός. Και ο αναγνώστης. Οπως και την Κυριακή, έτσι κι άλλες φορές (πολλές φορές) χαμογελάω με νεύρα όταν βλέπω να μου στέλνετε δελτία έχοντας επιλέξει τα "εύστοχα" (ας πούμε ένα από κάθε δυάδα, και βγάλατε δυάδα). Είχατε πιο καθαρό μυαλό από μένα. Θυμήθηκα, έψαξα στο αρχείο μου και το βρήκα, ένα παλιό κείμενο με τίτλο "Brain theory" και υπότιτλο "Η έμπνευση είναι μονήρης, ουδέποτε συνεχής", με την άδειά σας το παραθέτω:

«Νόει και είτα πράττε» έλεγε ένα αρχαίο ρητό. Ητοι, «κατάλαβε πρώτα και έπειτα να ενεργήσεις». Στη ζωή πιθανώς να ισχύει, στο στοίχημα όμως... όχι. Η πρώτη σκέψη είναι η σωστή, κατ’ εμέ. Βλέπεις έναν αγώνα και το μάτι πάει κατευθείαν στην απόδοση ενός συγκεκριμένου σημείου. Οχι αναίτια... Και εξηγούμαι. Αντί να ενεργεί ως μία ενιαία μάζα, ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ξεχωριστές περιοχές για τα διαφορετικά είδη επεξεργασίας δεδομένων. Δεκαετίες έρευνας έχουν μπει σε λειτουργία χαρτογράφησης των περιοχών του εγκεφάλου και δεν έχουν βρεθεί καθόλου περιοχές που δεν έχουν κάποια λειτουργία (άρα καταρρέει ο μύθος του διανοητικού 10%).

Ο εγκέφαλος λειτουργεί πιο γρήγορα από ό,τι μπορούμε να αντιληφθούμε.

Ας υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε μπροστά σε δύο μαγαζιά που πουλάνε παγωτό. Το ένα έχει μόνο σοκολάτα, βανίλια και μπανάνα από γεύσεις. Το άλλο έχει... της Παναγιάς τα μάτια: και στρατσιατέλα, και μπισκότο, και φυστίκι και απ’ όλα. Οι 99 στους 100 θα κατευθυνθούν προς το κατάστημα με την ποικιλία, η επιλογή τους δεν κάνει τον εγκέφαλο να «δουλέψει» πολύ, όσο όταν κληθούν να διαλέξουν τι γεύση θα προτιμήσουν. Κάτι ανάλογο συμβαίνει όταν έχεις ένα κουπόνι με 300, και βάλε, παιχνίδια κάθε τετραήμερο. Η πρώτη σκέψη, για να επανέλθω, είναι συνήθως η σωστή διότι το μυαλό έχει ερεθίσματα για να κατευθυνθεί εκεί. Στο να βρεις το σημείο που θα ποντάρεις αυτό βοηθά: κάτι έχει «αποθηκεύσει» ο εγκέφαλος που σε οδηγεί στο να κοιτάξεις κάποια δευτερόλεπτα παραπάνω τον άσο της ομάδας Α ή το διπλό της ομάδας Β. Η κατανόηση της σκέψης αρκεί μεν αλλά έχει «βάση».

Κατανοητό γιατί η απάντηση "αν το βλέπεις, παίξτο" δεν είναι για να σας ξεφορτωθώ στο (γεμάτο μου) inbox αλλά επειδή το εννοώ;

Πάμε και στα αποψινά. ΟΚ, η Γάνδη να περάσει αλλά πρέπει να νικήσει με δύο γκολ διαφορά, να μη δεχθεί μου φαίνεται απίθανο άρα... 1-3; Πιο πιθανό να αποκλειστεί η Ρεάλ από τη Ρόμα! Δεν μου βγαίνει κάτι αλλά προκειμένου να έχω κίνητρο να δω τα ματς, το έριξα στα... specials. Μόνο και μόνο για το τζέρτζελο... Στο Ρεάλ Μαδρίτης - Ρόμα κοίταξα το over 9,5 κόρνερ (σ.σ. λατρευτέ μου Κορνεράκια, δεν σε πάω κόντρα απόψε!) μιας και αμφότερες έχουν κατά μέσο όρο σχεδόν 9 κόρνερ στα παιχνίδια τους στη φετινή διοργάνωση. Και, στο Βόλφσμπουργκ – Γάνδη, το over 3,5 κάρτες (η απόδοση του οποίου έπεσε ραγδαία από το πρωί...), κατά μέσο όροι οι Βέλγοι έχουν 2,57 ως τώρα στον θεσμό και οι Γερμανοί 1,42 κάρτες.

Το πλήρες άρθρο, οι επιλογές της Τρίτης και ο τρόπος στοιχηματισμού στο ilovebet.com.

Νίκος Μποζιονέλος (Facebook page, Twitter, Google+ αλλά και προσωπικό facebook group)