Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Μετά τον ορισμό μου από το Κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στη θέση του Προέδρου της Περιφερειακής Οργάνωσης Πελοποννήσου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω θερμά τον Πρόεδρο του Κόμματος Κυριάκο Μητσοτάκη για τη μεγάλη τιμή και την εμπιστοσύνη που έδειξε προς το πρόσωπό μου και να υποσχεθώ από πλευράς μου ότι θα προσφέρω όλες μου τις δυνάμεις για να μπορέσει η Νέα Δημοκρατία να ανανεωθεί, να συσπειρωθεί και να εκφράσει τη θέληση του λαού της Πελοποννήσου για μία πραγματική και ώριμη επιστροφή στην πρόοδο, την ανάπτυξη και την ασφαλή πορεία προς το μέλλον.
Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι και στους πέντε νομούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου, θα υπάρχει η καλύτερη συνεργασία τόσο με τα όργανα του κόμματος, με όλες τις δυνάμεις και τους φορείς που μας στηρίζουν και με όλους τους ψηφοφόρους που πιστεύουν στο ότι η Νέα Δημοκρατία με την ηγεσία του Κυριάκου Μητσοτάκη μπορεί να επανέλθει δυνατότερη, μεγαλύτερη, σύγχρονη και αποφασιστική για να αναλάβει το τόσο δύσκολο καθήκον που την περιμένει.