Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Tο απωθημένο του Αντώνη Βαρδή...





Τι ήθελε διακαώς αλλά δεν κατάφερε να αποκτήσει; 
Ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα και μία βάρκα: αυτά ήταν τα «συστατικά» του ονείρου του Αντώνη Βαρδή, που δεν κατάφερε ποτέ να εκπληρώσει, όπως είχε εξομολογηθεί ο ίδιος σε συνέντευξή του!

Ουδέποτε έκρυψε την αγάπη του για την θάλασσα ο καταξιωμένος τραγουδοποιός, ο οποίος, σε ηλικία 15,5 ετών, έγινε ναυτικός, στο πλευρό του πατέρα του, αν και το έσκασε από το πλοίο έπειτα από πέντε μήνες. «Δεν έχω σκάφος ούτε φουσκωτό, μου αρέσει να κάνω ταξίδια με καράβι, η θάλασσα με ηρεμεί πάρα πολύ όταν έχει καλό καιρό, δηλαδή έχει τύχει που όταν είμαι πολύ κουρασμένος, ένα ταξίδι που αν το κάνω 1,5 - 2 ώρες με το αεροπλάνο, να πάρω ένα καράβι και να το κάνω.

Είναι η καλύτερη ξεκούραση για μένα. Εχω πάει πολλές φορές στην Αγκόνα από την Πάτρα έχω πάρει το καράβι, κι αυτές τις 20 ώρες που κάνει να πάει το καράβι, είναι οι πιο ήσυχες και οι πιο ξεκούραστες στιγμές. Μου αρέσει, αρκεί να ΄ναι γαλήνια η θάλασσα», δήλωνε ο ίδιος, το 2012, σε ένθετο της εφημερίδας «Έθνος».

Μάλιστα, η θάλασσα αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον Αντώνη Βαρδή, με πιο χαρακτηριστικό κομμάτι του το «Θάλασσες», που ερμήνευσε ο Ηλίας Κλωναρίδης, ενώ χόμπι του ήταν το ψάρεμα και δεν έχανε την ευκαιρία να ασχολείται με αυτό. «Πάντα ήθελα να ΄χω ένα σκαφάκι μικρό, όλο κάτι συνέβαινε και δεν έπαιρνα...

Είναι όνειρο ζωής, το πιο ανεκπλήρωτο όνειρο που έχω μέχρι τώρα και είναι όνειρο το οποίο αν συνέβαινε κι αυτό θα ήμουν πολύ ευτυχισμένος: ένα σπιτάκι μικρό δίπλα στη θάλασσα και ένα τρεχαντήρι για να ψαρεύω όλη μέρα, αυτό θέλω», έλεγε ο συνθέτης και τραγουδιστής στην ίδια συνέντευξη.