Μια ακόμα επιτυχία για το γυναικείο βόλεϊ της Αργολίδας αφού ο ΓΣΑ και η ΓΕΝ πέρασαν στο final-for του πρωταθλήματος κορασίδων της περιφέρειας Πελοποννήσου,δηλαδή είναι στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Πελοποννήσου.
Στους αγώνες που έγιναν την Δευτέρα στην Μεγαλόπολη ο ΓΣΑ κέρδισε 3-0 τον Σπαρτιατικό και η ΓΕΝ 3-1 τον Ακρίτα Καλαμάτας.
http://sfinakianews.blogspot.gr/2014/05/final-for_27.html?spref=fb