Τρίτη 22 Απριλίου 2014

YΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ο ΣΠ. ΚΑΧΡΙΜΑΝΗΣ

Αγαπητοί φίλοι, αποφάσισα να είμαι υποψήφιος στις Ευρωεκλογές με το Ποτάμι για να πάμε την ελληνική γεωργία, ψηλά, εκεί που της αξίζει. Σας καλώ να κάνουμε αυτό τον αγώνα μαζί, τώρα που μπορούμε και πρέπει. Σας προσκαλώ στην καινούργια σελίδα μου στο Facebook (www.facebook.com/kahrimanis ) οπου θα βρίσκετε όλες τις ενημερώσεις σχετικά με την πολιτική μου δράση.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Αγαπητοί φίλοι και συμπολίτες,
Στη ζωή κερδίζουμε ό,τι τολμάμε. Και οφείλουμε να τολμάμε γι’ αυτά που έχουν αξία.
Εδώ και τριάντα χρόνια αγωνίζομαι για να ξαναγίνει η γεωργία τροφός του Έθνους και πεδίο ανάπτυξης και δημιουργίας. Επιθυμώ να ξαναδώ ζωντανά χωριά, με ευτυχισμένους και δημιουργικούς ανθρώπους. Η πολύχρονη εμπειρία μου στην Ευρωπαϊκή, διεθνή και ελληνική αγροτική πολιτική και η ζωή στο χωράφι, μου έδειξαν τις πραγματικές προκλήσεις, τις μεγάλες δυνατότητες και τις λύσεις.
Σήμερα, είμαι υποψήφιος με το Ποτάμι, διότι κλήθηκα ως ισότιμος πολίτης στη συν-διαμόρφωση πολιτικών και όχι ως οπαδός.
Με το όνειρο να πάει η ελληνική γεωργία ψηλά και να συμβάλλει στην οικονομική μας ανάκαμψη, θα παλέψω για την ουσιαστική στήριξη της παραγωγής και θα επιμείνω μέχρι να φτιάξουμε την Ελλάδα της δικαιοσύνης, της αξιοκρατίας, της συμμετοχής, της λογοδοσίας και επιτέλους... της αποτελεσματικότητας.
Μπορεί η λογική να μου δείχνει τα εμπόδια, η πίστη όμως μου δίνει δύναμη.
Σας προσκαλώ να κάνουμε αυτό τον αγώνα μαζί. Τώρα που ακόμα μπορούμε. Τώρα που πρέπει.
Για να πάει η ελληνική γεωργία, ψηλά.
Με εκτίμηση,
Σπύρος Καχριμάνης
Υποψήφιος Ευρωβουλευτής-ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ