Ήλις 2
Η πρόκληση ήταν μεγάλη για να μπορέσω να την ξεπεράσω. Πορεία με ποδήλατα από την αρχαία Ήλιδα, λίγο έξω από την Αμαλιάδα, μέχρι την αρχαία Ολυμπία. Απόσταση 56 χιλιόμετρα. Εγχείρημα δύσκολο αλλά, όπως πίστευα, μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου. Διοργανωτές οι Φίλοι Ποδηλάτου Ήλιδας. Συμμετείχαμε ως «Ορθοπεταλιές» Αργολίδας. Επικεφαλής ο δημοσιογράφος Άκης Ντάνος. Σύνολο 8 άτομα. Ήταν ακόμα ο Χάρης, ο Κώστας, η Αλεξάνδρα, η Βίκυ, ο Ντόμπρι και ο Δημήτρης.
Ξεκινήσαμε από το Άργος στις 4:30 τα ξημερώματα της Κυριακής 13 Απριλίου. Στις 7:30 βρισκόμαστε στην Αμαλιάδα, μέσω Μεγαλόπολης, όπου μας περίμεναν τα πούλμαν να μας μεταφέρουν στο σημείο εκκίνησης και φορτηγό που θα
μετέφερε τα ποδήλατα.
Ήλις 4
Στην αρχαία Ήλιδα, έξω από το μουσείο, ο τόπος συγκέντρωσης και εκκίνησης. Δυο διαδρομές: Από χωματόδρομο κι από άσφαλτο. Πήραμε την άσφαλτο. Η οργάνωση άψογη, η φιλοξενία καταπληκτική. Για όλους τους συμμετέχοντες υπήρχαν τυρόπιτες, μπανάνες, πορτοκάλια, κρουασάν, νερά (σε όλη τη διαδρομή όλα αυτά και… όσα θέλαμε!!!) και απόλυτα συντονισμένες ομάδες υποστήριξης καθ’ όλη τη διαδρομή. Περάσαμε από υπέροχες διαδρομές και από πανέμορφα χωριά της ορεινής Πηνείας.
Ήλις 1
Όσον αφορά τη διαδρομή, την… «ήπιαμε»!!! Εκεί που περιμέναμε να βρούμε μερικές βολικές ανηφορίτσες, μας «έφαγε» η αναρρίχηση! Προσωπικά ποδηλάτησα γύρω στα 45 χιλιόμετρα, άλλα 5-6 τα πήγα ποδαράτα και τα υπόλοιπα με αυτοκίνητο όταν άρχισαν οι κράμπες στους τετρακέφαλους… Τέλος πάντων, τερματίσαμε όλοι ποδηλατώντας και αφού πήραμε τα αναμνηστικά μας, υπογράψαμε διαμαρτυρία για την αφή της «Ολυμπιακής» φλόγας εκτός… Ολυμπίας στην διοργάνωση της 2ης Ολυμπιάδας Νέων. Στη συνέχεια καθίσαμε για φαγητό στο εστιατόριο «Αμβροσία» στην αρχαία Ολυμπία. Για τους εκτός νομού το πλούσιο γεύμα ήταν προσφορά!
Γυρίσαμε, πώς γυρίσαμε, από την κούραση, παίρνοντας τον παλιό δρόμο από τα Λαγκάδια. Να είναι καλά ο Ντόμπρι που ανέλαβε να οδηγήσει το αγροτικό και επέστρεψα… Έκανα δυο μέρες να επανέλθω σε φυσιολογική κατάσταση!
Ήλις 3
Πέραν της έντονης εμπειρίας, είχαμε την τύχη να κάνουμε κι έναν καινούργιο φίλο, τον συνποδηλάτη Τάσο Καρνάρο (φωτο δεξιά), από την Κρέστενα, φούρναρη και ζαχαροπλάστη με όνομα στην ευρύτερη περιοχή, που μας βοήθησε αφάνταστα μετά την ποδηλατάδα ώστε να πάρουμε τα αυτοκίνητα και να φύγουμε μια ώρα νωρίτερα. Η επόμενη βόλτα στην Ηλεία θα είναι για να δοκιμάσουμε τα φημισμένα γλυκά του… Φυσικά με αυτοκίνητο!!!