Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ...ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ...




Ο άνθρωπος  που  συνέβαλε  τα  μέγιστα  για  τη  μαρίνα  και  την  εκβάθυνση  του  λιμανιού  του  Ναυπλίου,  προσπαθεί  τώρα  να  πείσει  κάποιους  για  τα  αυτονόητα...


Το έργο της μαρίνας είναι σημαντικό και θα προσφέρει σε όλη την Αργολίδα
Παγκόσμια πρωτοτυπία: 

Στο λιμάνι έχει συγκρουστεί πλοίο με αυτοκίνητο
Απίστευτες αναφορές για το λιμάνι του Ναυπλίου έγιναν στην διάρκεια της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου της Δευτέρας από τον λιμενάρχη Ναυπλίου Σπύρο Μαρίνο. Ο λιμενάρχης επεσήμανε στη διάρκεια συζήτησης για το έργο μαρίνας, πως πρόκειται για έργο σημαντικό και σε συνδυασμό με το έργο της εκβάθυνσης του λιμανιού και την επέκταση της κρουαζιέρας θα βοηθήσει όχι μόνο το Ναύπλιο αλλά το σύνολο της Αργολίδας. Τόνισε πως όσα λέγονται ότι δηλαδή το έργο δεν είναι αναπτυξιακό είναι το λιγότερο για γέλια, αφού τώρα το λιμάνι χρησιμοποιείται μόνο για πάρκινγκ και έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία να έχει σημειωθεί σύγκρουση αυτοκινήτου με πλοίο.
Και για το θέμα αυτό υπάρχουν και δύο δικογραφίες. Ο κ. Μαρίνος σημείωσε πως το να χρησιμοποιείται ο χώρος του λιμανιού για στάθμευση οχημάτων απαγορεύεται από το νόμο και μέχρι να φύγει από την θέση που κατέχει θα παλέψει για να σταματήσει αυτή η κατάσταση που υποβαθμίζει την περιοχή και δεν τιμά κανένα με δεδόμενο μάλιστα ότι έχουν δοθεί εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό κράτος.

Να σημειώσουμε πως το Περιφερειακό Συμβούλιο έλαβε την απόφαση για υπογραφή σύμβασης μεταξύ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ώστε να υλοποιηθεί το έργο της μελέτης, κατασκευής, λειτουργίας, τεχνικής διαχείρισης και εκμετάλλευσης του τουριστικού λιμένα (μαρίνας) του Ναυπλίου. Έργο που θα γίνει με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα- ΣΔΙΤ. Το έργο θα είναι ανταποδοτικό και η Ανώνυμη Εταιρεία που θα συσταθεί θα εισπράττει απευθείας από τους χρήστες το αντίτιμο των υπηρεσιών που θα παρέχονται στον τουριστικό λιμένα. Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει αποκλειστικά με κεφάλαια του ιδιωτικού τομέα και το κόστος υλοποίησης του έργου υπολογίζεται περίπου στα 9 εκατομμύρια ευρώ συν το ΦΠΑ.

Η συνολική διάρκεια της Σύμβασης Σύμπραξης ορίζεται στα 40 χρόνια ενώ το έργο αναμένεται να κατασκευαστεί σε δύο με τρία χρόνια.

Ε.Τ.

http://panargolikos.blogspot.gr/2013/12/blog-post_3340.html