Το ζητούμενο του τουριστικού προϊόντος και η υποδοχή


ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ της πόλης έκαναν την αρχή με τα μέσα και τις γνώσεις που διάθεταν. Το πρώτο βήμα έγινε για να αφυπνιστούν φορείς της περιοχής (δήμος, Περιφέρεια, υπουργείο, τουριστικοί σύλλογοι κλπ). Το επόμενο βήμα όμως, θα πρέπει να είναι μελετημένο.
Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ του τουρισμού δεν αποδίδει τα αναμενόμενα, όταν προσπαθεί να αναπτυχθεί με αποσπασματικές κινήσεις και ερασιτεχνισμούς.
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ να ικανοποιήσεις τον επισκέπτη της πόλης πρέπει να φροντίσεις να τον εξυπηρετήσεις δίδοντάς του κατευθύνσεις για τα αξιοθέατα, και γιατί όχι και για τα καταστήματα της πόλης με σύγχρονους όμως τρόπους για να τον κερδίσεις και όχι με αυτοσχεδιασμούς.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, με τις όποιες κινήσεις προβολής των αξιοθέατων και διαφήμισης των καταστημάτων της πόλης, δεν γίνεται να παραβλέπεται και το τεράστιο πρόβλημα της προσέγγισης των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι. Δεν μπορεί το Ναύπλιο να θέλει να ανταγωνιστεί το Κατάκολο ή οποιονδήποτε άλλο δημοφιλή προορισμό της Ελλάδας ή της Μεσογείου και να μην έχει λιμάνι!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να φέρεις τουρίστες στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή (Επίδαυρος, Μυκήνες, Άργος κλπ) που πληρώνουν χιλιάδες ευρώ για τις πολυτελείς διακοπές τους και να έχεις την απαίτηση να μπαίνουν σε λάντζες για να πατήσουν το έδαφος της …πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδας!
Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ του ίδιου του τουριστικού προϊόντος σε όλες του τις φάσεις είναι το ζητούμενο. Ακόμα και μέσα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης.
http://www.moriasnow.gr/article/to-zitoymeno-toyristikoy-proiontos-i-ypodoxi