Καμπάνια για την στήριξη του ελληνικού πολιτισμού και τη διάσωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς από τον δήμο Άργους Μυκηνών.
Συνέντευξη τύπου, με θέμα την έναρξη δράσης προώθησης ελληνικών και τοπικών προϊόντων, του Δήμου Άργους – Μυκηνών παραχώρησε σήμερα ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών κ. Δημήτρης Καμπόσος και ο πρόεδρος της Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Δήμου Άργους – Μυκηνών (ΚΕΔΑΜ) κ. Νικόλαος Γκαβούνος. Αφορμή η έναρξη προετοιμασίας για το Αργείτικο Καρναβάλι 2013.
Η ΚΕΔΑΜ και ο Δήμος ζητάει δημιουργική και παραγωγική συνεργασία με όλους τους πολίτες με σύνθημα : «Γίνετε συμμέτοχοι, καταθέστε τις προτάσεις σας, βοηθείστε μας να ανεβάσουμε τον Πολιτισμό μας, μέσα από δικές σας δράσεις και εκδηλώσεις» .
Η αρχή έγινε με τις αποκριάτικες εκδηλώσεις του Δήμου και τη συμμετοχή όλων σας στη μεγαλειώδη καρναβαλική παρέλαση και θέλουμε να συνεχιστεί με τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις και με όλες τις δράσεις, που θα υποδειχθούν από τους δημότες, μέσα από ένα γόνιμο διάλογο με την κοινωνία.
Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ κος Νικόλαος Στυλ. Γκαβούνος ανέφερε τα εξής: «Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΑΜ ξεκινάμε καμπάνια για τη διάσωση του ελληνικού πολιτισμού και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, μέσα από την στήριξη των ελληνικών προϊόντων και την εν γένει στήριξη της ελληνικής οικονομίας. Κανένας πολιτισμός δεν άνθισε χωρίς τη στήριξη ισχυρής οικονομίας.
Η απόδοση ευθυνών για την τραγική οικονομική κατάσταση της πατρίδας μας δεν είναι αντικείμενο της δημοτικής αρχής όμως η αφύπνιση των δημοτών μας και η προβολή προτάσεων είναι υποχρέωσή μας.
Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο είναι επιτακτική ανάγκη να επιλέξουμε και το τελευταίο ευρώ που καταναλώνουμε να κατευθύνεται σε ελληνικές επιχειρήσεις. Μόνοι μας οι Έλληνες μπορούμε να τα καταφέρουμε, όσο και αν το διεθνές κλίμα είναι, αν όχι εχθρικό, τουλάχιστον δεν είναι φιλικό προς την Ελλάδα και εμάς τους Έλληνες.
Κατά την ταπεινή μου άποψη τα κινήματα της πατάτας, της ντομάτας και άλλων ζαρζαβατικών είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά από μόνα τους δεν είναι ικανά να απογειώσουν την ελληνική οικονομία και να βγούμε από το τέλμα. Τα Μ.Μ.Ε. παρουσιάζουν τριτοκοσμικές εικόνες που πληγώνουν την υπερηφάνεια μας και την αξιοπρέπεια των Ελλήνων και που δυστυχώς προβάλλονται και στο εξωτερικό.
Η αφίσα που τυπώσαμε με τίτλο ¨Ραντεβού στο Αργείτικο Καρναβάλι του 2013. μέχρι τότε στηρίζω την πολιτιστικής μας κληρονομιά¨ αποτυπώνει την προσπάθεια που καταβάλλει ο Δήμος Άργους Μυκηνών και η ΚΕΔΑΜ για ¨τη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και την επιβίωση του πολιτισμού μας¨ . Προβάλλουμε στο μισό της αφίσας το ¨μικρό θαύμα¨ που επιτεύχθηκε τα τελευταία 2 χρόνια, προβάλλοντας την επιτυχία του καρναβαλιού που είναι πρόσφατη. Ένα καρναβάλι που είχε αρχίσει μικρό σε επίπεδο πόλης και παρότι αναστάλθηκε για 2 χρόνια το πήραμε και το κάναμε – αναμφισβήτητα – γεγονός για την ανατολική Πελοπόννησο. Είναι λοιπόν ένα θαύμα ¨μικρό θαύμα¨ που πραγματοποίηθηκε με σκληρή ομαδική δουλειά οργάνωση σχέδιο και μεθοδικότητα.
Έτσι λοιπόν έχοντας αυτό σαν παράδειγμα καλούμε τους επαγγελματίες και τους ψαχμένους καταναλωτές να πιστέψουν και να συμβάλλουν στην ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας, κάτι που οι ξένοι το παρουσιάζουν ως θαύμα, αλλά με την κατάλληλη καταναλωτική συμπεριφορά μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Ξεκινώντας από τους επαγγελματίες τους καλούμε να προωθούν κατά το δυνατόν περισσότερο τα ελληνικά προϊόντα και όταν τα προϊόντα δεν είναι τυποποιημένα να αναρτούν την ένδειξη με τη χώρα προέλευσης.
Στα συσκευασμένα τα προϊόντα καλούμε τους καταναλωτές να επιλέγουν προϊόντα που ο κωδικός ξεκινά από το 520 που είναι για τα ελληνικά προϊόντα.
ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ και αυτό έχει μεγάλη σημασία. Στη συνέχεια ελέγχουμε την χώρα προέλευσης των πρώτων υλών που αναγράφονται επάνω στο προϊόν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: γαλακτοκομικά προϊόντα μεγάλων εταιρειών με κωδικό 520 αλλά πρώτη ύλη, εν προκειμένω, γάλα ευρωπαϊκής προελεύσεως.
Η καμπάνια η οποία εκφράζεται κύρια από την αφίσα που θα διανεμηθεί και εκτός Δήμου έτσι ώστε να συμβάλλουμε και εμείς ως δημοτική αρχή στην διαμόρφωση ελληνικής καταναλωτικής συνείδησης η οποία θεωρούμε ότι είναι βασικός πυλώνας για να βγεί η πατρίδα μας από το σημερινό οικονομικό αδιέξοδο».
Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών κ. Δημήτρης Καμπόσος, σημείωσε: «Ο Δήμος Άργους Μυκηνών έχει ξεκινήσει μια καμπάνια θέλοντας να πείσει τον κόσμο να προτιμά τα ελληνικά προϊόντα, γιατί στηρίζει την ελληνική οικονομία και όταν η ελληνική οικονομία είναι υγιής, τότε δεν έχουμε φαινόμενα ανεργίας, λουκέτων και δυσάρεστων οικονομικών συνεπειών. Δεν αισθάνομαι καλά όταν βλέπω την κοινωνία να είναι σε αυτό το μαρασμό και από την άλλη εκείνοι οι οποίοι κερδίζουν από τα δικά μας χρήματα και μεγαλουργούν οι οικονομίες οι δικές τους, να μας κάνουν τη χάρη, όταν μας δανείζουν λεφτά!
Εμείς θα πρέπει να κοιτάξουμε το δικό μας συμφέρον και ξεκινώντας από τις δικές μας μικρές κοινωνίες από το χωρίο. Θα προτιμάμε το μπακάλικο και το μανάβικο του χωριού. Μετά θα κατέβουμε στην πόλη και τα χρήματα θα μένουν μέσα στο Δήμο μας. Δεν θα φεύγουμε εκτός, διότι εδώ βρίσκουν δουλειά τα παιδιά μας. Αυτή είναι η συνείδηση που πρέπει να αποκτήσουμε, κάποτε. Και πολύ σωστά ο πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ τόνισε πως, όχι μόνο να προτιμάμε ελληνικά προϊόντα, αλλά και αυτά με υλικά από την Ελλάδα.
Έτσι, λοιπόν, θα βοηθήσουμε την εθνική οικονομία και το όφελος της πατρίδας μας.»
Η ΚΕΔΑΜ και ο Δήμος ζητάει δημιουργική και παραγωγική συνεργασία με όλους τους πολίτες με σύνθημα : «Γίνετε συμμέτοχοι, καταθέστε τις προτάσεις σας, βοηθείστε μας να ανεβάσουμε τον Πολιτισμό μας, μέσα από δικές σας δράσεις και εκδηλώσεις» .
Η αρχή έγινε με τις αποκριάτικες εκδηλώσεις του Δήμου και τη συμμετοχή όλων σας στη μεγαλειώδη καρναβαλική παρέλαση και θέλουμε να συνεχιστεί με τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις και με όλες τις δράσεις, που θα υποδειχθούν από τους δημότες, μέσα από ένα γόνιμο διάλογο με την κοινωνία.
Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ κος Νικόλαος Στυλ. Γκαβούνος ανέφερε τα εξής: «Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΑΜ ξεκινάμε καμπάνια για τη διάσωση του ελληνικού πολιτισμού και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, μέσα από την στήριξη των ελληνικών προϊόντων και την εν γένει στήριξη της ελληνικής οικονομίας. Κανένας πολιτισμός δεν άνθισε χωρίς τη στήριξη ισχυρής οικονομίας.
Η απόδοση ευθυνών για την τραγική οικονομική κατάσταση της πατρίδας μας δεν είναι αντικείμενο της δημοτικής αρχής όμως η αφύπνιση των δημοτών μας και η προβολή προτάσεων είναι υποχρέωσή μας.
Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο είναι επιτακτική ανάγκη να επιλέξουμε και το τελευταίο ευρώ που καταναλώνουμε να κατευθύνεται σε ελληνικές επιχειρήσεις. Μόνοι μας οι Έλληνες μπορούμε να τα καταφέρουμε, όσο και αν το διεθνές κλίμα είναι, αν όχι εχθρικό, τουλάχιστον δεν είναι φιλικό προς την Ελλάδα και εμάς τους Έλληνες.
Κατά την ταπεινή μου άποψη τα κινήματα της πατάτας, της ντομάτας και άλλων ζαρζαβατικών είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά από μόνα τους δεν είναι ικανά να απογειώσουν την ελληνική οικονομία και να βγούμε από το τέλμα. Τα Μ.Μ.Ε. παρουσιάζουν τριτοκοσμικές εικόνες που πληγώνουν την υπερηφάνεια μας και την αξιοπρέπεια των Ελλήνων και που δυστυχώς προβάλλονται και στο εξωτερικό.
Η αφίσα που τυπώσαμε με τίτλο ¨Ραντεβού στο Αργείτικο Καρναβάλι του 2013. μέχρι τότε στηρίζω την πολιτιστικής μας κληρονομιά¨ αποτυπώνει την προσπάθεια που καταβάλλει ο Δήμος Άργους Μυκηνών και η ΚΕΔΑΜ για ¨τη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και την επιβίωση του πολιτισμού μας¨ . Προβάλλουμε στο μισό της αφίσας το ¨μικρό θαύμα¨ που επιτεύχθηκε τα τελευταία 2 χρόνια, προβάλλοντας την επιτυχία του καρναβαλιού που είναι πρόσφατη. Ένα καρναβάλι που είχε αρχίσει μικρό σε επίπεδο πόλης και παρότι αναστάλθηκε για 2 χρόνια το πήραμε και το κάναμε – αναμφισβήτητα – γεγονός για την ανατολική Πελοπόννησο. Είναι λοιπόν ένα θαύμα ¨μικρό θαύμα¨ που πραγματοποίηθηκε με σκληρή ομαδική δουλειά οργάνωση σχέδιο και μεθοδικότητα.
Έτσι λοιπόν έχοντας αυτό σαν παράδειγμα καλούμε τους επαγγελματίες και τους ψαχμένους καταναλωτές να πιστέψουν και να συμβάλλουν στην ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας, κάτι που οι ξένοι το παρουσιάζουν ως θαύμα, αλλά με την κατάλληλη καταναλωτική συμπεριφορά μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Ξεκινώντας από τους επαγγελματίες τους καλούμε να προωθούν κατά το δυνατόν περισσότερο τα ελληνικά προϊόντα και όταν τα προϊόντα δεν είναι τυποποιημένα να αναρτούν την ένδειξη με τη χώρα προέλευσης.
Στα συσκευασμένα τα προϊόντα καλούμε τους καταναλωτές να επιλέγουν προϊόντα που ο κωδικός ξεκινά από το 520 που είναι για τα ελληνικά προϊόντα.
ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ και αυτό έχει μεγάλη σημασία. Στη συνέχεια ελέγχουμε την χώρα προέλευσης των πρώτων υλών που αναγράφονται επάνω στο προϊόν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: γαλακτοκομικά προϊόντα μεγάλων εταιρειών με κωδικό 520 αλλά πρώτη ύλη, εν προκειμένω, γάλα ευρωπαϊκής προελεύσεως.
Η καμπάνια η οποία εκφράζεται κύρια από την αφίσα που θα διανεμηθεί και εκτός Δήμου έτσι ώστε να συμβάλλουμε και εμείς ως δημοτική αρχή στην διαμόρφωση ελληνικής καταναλωτικής συνείδησης η οποία θεωρούμε ότι είναι βασικός πυλώνας για να βγεί η πατρίδα μας από το σημερινό οικονομικό αδιέξοδο».
Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών κ. Δημήτρης Καμπόσος, σημείωσε: «Ο Δήμος Άργους Μυκηνών έχει ξεκινήσει μια καμπάνια θέλοντας να πείσει τον κόσμο να προτιμά τα ελληνικά προϊόντα, γιατί στηρίζει την ελληνική οικονομία και όταν η ελληνική οικονομία είναι υγιής, τότε δεν έχουμε φαινόμενα ανεργίας, λουκέτων και δυσάρεστων οικονομικών συνεπειών. Δεν αισθάνομαι καλά όταν βλέπω την κοινωνία να είναι σε αυτό το μαρασμό και από την άλλη εκείνοι οι οποίοι κερδίζουν από τα δικά μας χρήματα και μεγαλουργούν οι οικονομίες οι δικές τους, να μας κάνουν τη χάρη, όταν μας δανείζουν λεφτά!
Εμείς θα πρέπει να κοιτάξουμε το δικό μας συμφέρον και ξεκινώντας από τις δικές μας μικρές κοινωνίες από το χωρίο. Θα προτιμάμε το μπακάλικο και το μανάβικο του χωριού. Μετά θα κατέβουμε στην πόλη και τα χρήματα θα μένουν μέσα στο Δήμο μας. Δεν θα φεύγουμε εκτός, διότι εδώ βρίσκουν δουλειά τα παιδιά μας. Αυτή είναι η συνείδηση που πρέπει να αποκτήσουμε, κάποτε. Και πολύ σωστά ο πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ τόνισε πως, όχι μόνο να προτιμάμε ελληνικά προϊόντα, αλλά και αυτά με υλικά από την Ελλάδα.
Έτσι, λοιπόν, θα βοηθήσουμε την εθνική οικονομία και το όφελος της πατρίδας μας.»