Στην κατάμεστη αίθουσα του Μπουσουλοπούλειου Γυμνασίου Άργους πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012 η πολύ ενδιαφέρουσα και πάντα επίκαιρη ομιλία με θέμα «Γιατί δεν μας ακούν τα παιδιά μας;» από την Σχολική Ψυχολόγο – Παιδοψυχολόγο κα Πόπη Κόλλια. Η επιτυχημένη εκδήλωση διοργανώθηκε από την ΚΕΔΑΜ σε συνεργασία με τους συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων των 1ου, 4ου, 6ου, 7ου Δημοτικών Σχολείων Άργους. Εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολούθησαν με ιδιαίτερη προσοχή την ομιλία. Η ομιλήτρια έθιξε τα ενδιαφέροντα θέματα:
• τα βασικά σημεία της ψυχολογικής ανάπτυξης των παιδιών απ΄ τη βρεφική προσχολική ,σχολική ηλικία και εφηβεία.
• η έννοια της επικοινωνίας. Τί συμβαίνει όταν αυτή λειτουργεί μέσα από σχέσεις ταύτισης;
• οι έννοιες της ευσυναίσθησης & της ενεργητικής ακρόασης.
• τα πρότυπα που θέτουν οι γονείς & οι εκπαιδευτικοί. Πώς αυτά επηρεάζουν τους τρόπους επικοινωνίας τους με τα παιδιά.
Επίσης ανέλυσε βασικά σημεία θεμάτων που είναι καθοριστικά στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών νηπιακής & σχολικής ηλικίας, όπως: δυσλεξία, η έννοια της βίας, η επίδραση του ψυχολογικού παράγοντα στον γνωστικό και αντιστρόφως.
Μετά το τέλος της ομιλίας ακολούθησε συζήτηση όπου αναλύθηκαν συμπεριφορές των παιδιών στο σπίτι και το σχολείο. Μέσα από τις αναλύσεις αυτές έγινε προσπάθεια απ’ την πλευρά της κας Κόλλια να βοηθηθούν οι γονείς προκειμένου να βρουν στρατηγικές που σχετίζονται με την πειθαρχία και να κατανοήσουν πόσο σημαντική είναι η επίδραση του γνωστικού παράγοντα στον ψυχολογικό τομέα και αντίστροφα.
Το σημείο που τονίστηκε ιδιαίτερα από την κα Κόλλια ήταν ότι «σημαντικός παράγοντας για την διαπαιδαγώγηση του παιδιού και την απόδοσή του στο σχολείο, είναι η θετική συνεργασία γονέων – εκπαιδευτικών – παιδιών».
Την ομιλία παρακολούθησαν: Δημοτικοί Σύμβουλοι, Πρόεδροι & Μέλη των συνδιοργανωτών Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, Διευθυντές Δημοτικών & Γυμνάσιων ,εκπαιδευτικοί και γονείς .
• τα βασικά σημεία της ψυχολογικής ανάπτυξης των παιδιών απ΄ τη βρεφική προσχολική ,σχολική ηλικία και εφηβεία.
• η έννοια της επικοινωνίας. Τί συμβαίνει όταν αυτή λειτουργεί μέσα από σχέσεις ταύτισης;
• οι έννοιες της ευσυναίσθησης & της ενεργητικής ακρόασης.
• τα πρότυπα που θέτουν οι γονείς & οι εκπαιδευτικοί. Πώς αυτά επηρεάζουν τους τρόπους επικοινωνίας τους με τα παιδιά.
Επίσης ανέλυσε βασικά σημεία θεμάτων που είναι καθοριστικά στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών νηπιακής & σχολικής ηλικίας, όπως: δυσλεξία, η έννοια της βίας, η επίδραση του ψυχολογικού παράγοντα στον γνωστικό και αντιστρόφως.
Μετά το τέλος της ομιλίας ακολούθησε συζήτηση όπου αναλύθηκαν συμπεριφορές των παιδιών στο σπίτι και το σχολείο. Μέσα από τις αναλύσεις αυτές έγινε προσπάθεια απ’ την πλευρά της κας Κόλλια να βοηθηθούν οι γονείς προκειμένου να βρουν στρατηγικές που σχετίζονται με την πειθαρχία και να κατανοήσουν πόσο σημαντική είναι η επίδραση του γνωστικού παράγοντα στον ψυχολογικό τομέα και αντίστροφα.
Το σημείο που τονίστηκε ιδιαίτερα από την κα Κόλλια ήταν ότι «σημαντικός παράγοντας για την διαπαιδαγώγηση του παιδιού και την απόδοσή του στο σχολείο, είναι η θετική συνεργασία γονέων – εκπαιδευτικών – παιδιών».
Την ομιλία παρακολούθησαν: Δημοτικοί Σύμβουλοι, Πρόεδροι & Μέλη των συνδιοργανωτών Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, Διευθυντές Δημοτικών & Γυμνάσιων ,εκπαιδευτικοί και γονείς .
http://argolikeseidiseis.blogspot.com/2012/01/blog-post_154.html