Στην αναμονή του νέου πρωθυπουργού είπαμε να ασχοληθούμε και λίγο με τα δικά μας.
Άρχισαν οι εργασίες κατασκευής πεζοδρόμιου και ποδηλατοδρόμου στην οδό Μπουμπουλίνας στο χώρο του λιμανιού. Και σε αυτόν το πεζόδρομο μας κυνηγάει το σύνδρομο του «φωτοδρόμιου». Περισσότερες φόρες φτιάχνουμε πεζοδρόμια για τα φώτα παρά για τους πεζούς.
Το υπό κατασκευή πεζοδρόμιο πλάτους περίπου 2.5 μέτρων σε τακτές αποστάσεις έχει τα φώτα του λιμανιού. Στα σημεία αυτά το καθαρό πεζοδρόμιο γίνεται μικρότερο από 1.5 μέτρο. Δηλαδή η συνάντηση δύο πεζών στα σημεία αυτά γίνεται δύσκολη ας μην μιλήσουμε για ΑμεΑ
Μια διαφορετική προσέγγιση ή τι θα μπορούσε να γίνει .
- Μεταφορά των στηλών φωτισμού στην άκρη του πεζοδρόμιου
- Εναλλακτικά να δημιουργήσουμε μεταξύ δρόμου και φωτιστικών χώρο πράσινου και το πεζοδρόμιο να ξεκινά από τις κολώνες με πλάτος 2.5 μέτρα.
- Σχεδιαστικά δεν θα μπορούσαμε να αναδείξουμε τις ράγες του τρένου που εμφανίστηκαν για να υπάρχει μια ιστορική καταγραφή της σύνδεσης του λιμανιού με το τρένο;
Να σημειώσουμε ότι η πρόταση για κατασκευή του πεζοδρόμιου ήταν της μελετητικής ομάδας της κ. Μαΐστρου στο πλαίσιο των προτάσεων για την κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης. Η κεντρική ιδέα ήταν να επαναποκτήσει η πόλη το «οπτικό μέτωπο» προς την θάλασσα και να ενωθεί ο προτείνοντος πεζόδρομος με ον παραλιακό πεζόδρομο που υπάρχει μπροστά από τα καφενεία της παραλίας (Napoli Κοντογιώργος κ.λπ) Άρα να γίνει και επέκταση πεζοδρόμιου και στο Π.
Νομίζω όμως ότι ενώ η μελέτη έχει περάσει από το δημοτικό συμβούλιο δεν υλοποιείτε αυτή η πρόταση.